Crank

Misleiding vind ik een heel groot woord, vergeet niet dat 90% van de verkoop punten nu pas een beetje met verkopen begint. En daarbij, als ik kijk hoe bestelformulieren hier in de winkel zijn ingevuld, kan je 9 van de 10 x niet eens contact opnemen met een klant omdat je geen telefoon nummer of mail adres heb van de klant. Dus dan is er een optie die overblijft en dat is het afhandelen bij het afhalen van de bestelling.

Klopt Patrick dat gaat wel tijd kosten en t is jammer van die Vuurwerkland aktie Pyrobandits want daar zitten ze ook allebei in. Twee vervangers dus....

misleiding is precies het juiste woord, jr gaat toch niets iets actief verkopen terwijl je weet dat je niet kan leveren ?
ja dat de folders de deur al uit zijn valt niks aan te doen maar bij zon demo verwacht ik wel gewoon eerlijkheid.

Nou ja je kan het ook zo zien op zo n demo komen een hoop mensen af doe nav de demo hun bestelling doen en als er dan medegedeeld word dat deze afgekeurd is zijn de mensen op de hoogte, meeste mensen bestellen ook na het zien van de demo!! Je kunt er meerdere theorieën op los laten...

Nou ja je kan het ook zo zien op zo n demo komen een hoop mensen af doe nav de demo hun bestelling doen en als er dan medegedeeld word dat deze afgekeurd is zijn de mensen op de hoogte, meeste mensen bestellen ook na het zien van de demo!! Je kunt er meerdere theorieën op los laten...

ja maar dat is dus niet medegedeeld zo te horen, hij is gewoon afgeschoten en er is een prijs genoemd, en dat is niet echt netjes als ze op de hoogte waren van de afkeur.

misleiding is precies het juiste woord, jr gaat toch niets iets actief verkopen terwijl je weet dat je niet kan leveren ?
ja dat de folders de deur al uit zijn valt niks aan te doen maar bij zon demo verwacht ik wel gewoon eerlijkheid.

Dan heb ik je verkeerd begrepen, nu nog actief verkopen is niet netjes idd.
Ik dacht je bedoelde over het deel van een vervangend product geven.. Excuses

Om hier even op in te haken, het is pas kort geleden bekend gemaakt dat hij is afgekeurd. De schietlijsten waren al gedrukt, dus dan heb je meerdere optie. Of hem doorstrepen, of vertellen dat hij niet komt, of hem wel gewoon schieten... Uit ervaringen weten wij dat het (bij ons) niet zo is dat mensen per sé kopen wat ze op de demo zien. Dus daarom hebben we hem lekker laten staan en gewoon geschoten. Bij ons is het zo dat de mensen vooral komen om leuk vuurwerk te zien. Wij verkopen de cake zelf ook niet meer sinds bekend is dat hij afgekeurd is. Wij geven ook niet zomaar een vervanger mee, vrijwel altijd gaat dit in overleg met de klant wat zijn of haar wens is (vervanger of geld terug).

Dit dus. Ik vond het super dat jullie hem wel gewoon geschoten hebben. Het gros van de kopers boeit het niet en wil gewoon een showtje zien. Afschieten en er bij zeggen dat ie niet leverbaar is zou alleen maar rare reacties geven. Weglaten is dan nog de enige optie maar waarom zou je dat doen?

Dit dus. Ik vond het super dat jullie hem wel gewoon geschoten hebben. Het gros van de kopers boeit het niet en wil gewoon een showtje zien. Afschieten en er bij zeggen dat ie niet leverbaar is zou alleen maar rare reacties geven. Weglaten is dan nog de enige optie maar waarom zou je dat doen?

Afschieten en zeggen dat ie niet leverbaar is zou rare reacties opleveren ?

En afschieten een prijs noemen en op 30 december bij het ophalen van je bestelling er achterkomen dat hij voor de demo al was afgekeurd en je een vervanger krijgt niet ?

:bonk:

Afschieten en zeggen dat ie niet leverbaar is zou rare reacties opleveren ?

En afschieten een prijs noemen en op 30 december bij het ophalen van je bestelling er achterkomen dat hij voor de demo al was afgekeurd en je een vervanger krijgt niet ?

:bonk:

Als je op de website van Kuiper kijkt, dan zul je zien dat hij helemaal niet meer te bestellen is. Dat was al direct aangepast na de afkeur.

Als je op de website van Kuiper kijkt, dan zul je zien dat hij helemaal niet meer te bestellen is. Dat was al direct aangepast na de afkeur.

Heb ik gezien ind. Alleen mensen die via een bestelformulier bestellen hebben er dan nog last van

Heb ik gezien ind. Alleen mensen die via een bestelformulier bestellen hebben er dan nog last van

Bij ons kan alleen via de site besteld waren!

Maar laten we weer terug gaan naar het onderwerp: de fantastische cake die Crank heet :D
De vraag is natuurlijk, is afkeur reden om hem voorgoed te schrappen, of kunnen we hem volgend jaar toch nog verwachten (aangepast)?

Bij ons kan alleen via de site besteld waren!

Maar laten we weer terug gaan naar het onderwerp: de fantastische cake die Crank heet :D
De vraag is natuurlijk, is afkeur reden om hem voorgoed te schrappen, of kunnen we hem volgend jaar toch nog verwachten (aangepast)?

Duidelijk.

Zit ook nog te wachten op een officieel bericht van wolff hier op het forum.
Kwa cake zie ik de afkeurt reden niet echt, geen lage effecten en dergelijke... Wel alleen een super dikke (dubbele) tail, misschien dat het daar aan lag

Duidelijk.

Zit ook nog te wachten op een officieel bericht van wolff hier op het forum.
Kwa cake zie ik de afkeurt reden niet echt, geen lage effecten en dergelijke... Wel alleen een super dikke (dubbele) tail, misschien dat het daar aan lag

De Wolff winkel hier in de buurt vertelde mij dat er teveel kruid in zit en dat hij daarom afgekeurd is, ik vermoed ook dat dat die dubbele tail is.

Jammer dat hij is afgekeurd, want het is een erg mooie cake.
Ik ben daarom ook blij dat het bij Kuiper geschoten is.

Eddy.

en weer kom je deze prachtige pot tegen in schietlijsten van demo's dit aankomend weekend ,
ECHT belachelijk voor woorden van de winkeliers , toch lekker in je demo laten zien en laten bestellen terwijl je weet dat je deze niet kunt leveren
daar zou ECHT iets tegen gedaan moeten worden ik vind dit misleidende reclame

en weer kom je deze prachtige pot tegen in schietlijsten van demo's dit aankomend weekend ,
ECHT belachelijk voor woorden van de winkeliers , toch lekker in je demo laten zien en laten bestellen terwijl je weet dat je deze niet kunt leveren
daar zou ECHT iets tegen gedaan moeten worden ik vind dit misleidende reclame

Naar die demo's komen echt niet alleen freaks die speciaal deze pot willen.
Ook gewoon mensen die leuk vuurwerk komen kijken.

beetje iedere vuurwerkshow schiet vuurwerk, wat wij als normale burger niet kunnen kopen... hoor je ook niemand over.

Naar die demo's komen echt niet alleen freaks die speciaal deze pot willen.
Ook gewoon mensen die leuk vuurwerk komen kijken.

beetje iedere vuurwerkshow schiet vuurwerk, wat wij als normale burger niet kunnen kopen... hoor je ook niemand over.

zit wel verschil tussen een finale met profesioneel vuurwerk wordt geschoten en een potje waarvan de prijs ook nog eens doodleuk wordt genoemd.

Ik hoop maar dat de betrokken winkels van vuurwerkshows de crank ook daadwerkelijk van de website halen.

Blijft een geweldig mooie maar ook orginele cake..jammer van de afkeur..hopelijk dit jaar een goede vervanger en volgend jaar in de straat :)

Ik zou dat ook geen nette oplossing vinden. De Big 19 set vind ik anno 2016 ook geen sterke set meer. Kleine boeketjes, saai tempo.

Ik zou zeggen een Dark Passenger en een Blazing Devils. Die komen samen in de buurt van een Crank.

Als elk bedrijf dit zou doen dan is elke vuurwerk winkel snel failliet vrees ik. :p

Back
Bovenaan