Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje, puur uit interesse; Hoe groot is de kostenpost voor een afgekeurde partij eigenlijk? Wat ik bedoel:
- De fabriek levert een bestelling uit, die niet door een keuring komt
- De reden hiervan kan uiteenlopen, maar feit blijft dat het spul niet deugd
- De importeur moet schakelen en een vervanging zoeken; Dat kost natuurlijk tijd. En de vervangende producten.
Is het niet zo dat de fabriek dan de dupe is van een slecht gemaakt product? Lijkt mij wel zo fair!
Vind een big 19 niet echt een gelijkwaardige vervanger voor deze cake, in mijn ogen..
Ik zou dat ook geen nette oplossing vinden. De Big 19 set vind ik anno 2016 ook geen sterke set meer. Kleine boeketjes, saai tempo.
Ik zou zeggen een Dark Passenger en een Blazing Devils. Die komen samen in de buurt van een Crank.
Ik zou dat ook geen nette oplossing vinden. De Big 19 set vind ik anno 2016 ook geen sterke set meer. Kleine boeketjes, saai tempo.
Ik zou zeggen een Dark Passenger en een Blazing Devils. Die komen samen in de buurt van een Crank.
De fabriek heeft een europees gezien perfecte cake geleverd.
In Nl alleen is het afkeur.
Dus kosten zijn zelden tot nooit voor de fabriek.
De importeur moet dit ophalen bij winkels die al geleverd zijn..
De importeur mag het door verkopen.. echter niet meer als NL consumenten vuurwerk.
waarom wordt deze nog steeds verkocht ?
of zijn er al mensen die gehoord hebben van hun dealer dat ze een vervanger krijgen
ik NIET
EN OP TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN BESTELT RAAR
dan krijg je dat wel de 29e, 30e of 31e te horen als je je bestelling ophaald dat je een vervanger hebt
zo werd dat vroeger ook gedaan.
Bij Kuiper vanavond idd wel gewoon geschoten. Echt een hele mooie cake. Zo enorm jammer dat deze afgekeurd is. Was een pareltje.
Werd er wel een prijs genoemd? Of werd erbij verteld dat ie niet geleverd zou worden?
Die werd wel genoemd. Vet vaag. En echt jammer van een super mooi product..
Tsja vaag vaag.. voor de liefhebber is het zeker van belang.
Maar de normale consument ziet dit op de demo, bestellen het en krijgen door wolff een vervanger aageboden.
90%van de kopers boeit het niets en vind een duurdere vervanger oke..
Slechts 10% wij freaks/liefhebbers vinden het erg of baalt er van.
Als die winkelier um niet schiet is het een product minder op de lijst,
dus een product minder kans op inkomen..
Laat hijhet product zien dan besteld iemand hem misschien nog en leverd de winkelier geld op .en met de verkoop dagen leverd de winkelier een vervanger door wolff aangeboden.
Zo werkt het meestal.
Niet echt netjes maar het gebeurd zo wel.
Niet echt netjes vind ik nogal zacht uitgedrukt, het is gewoon regelrecht een scam. het kan zijn dat ze het domweg nog niet weten maar dat lijkt mij ook vrij sterk. Als ze het wel gewoon weten is het misleiding.
Misleiding vind ik een heel groot woord, vergeet niet dat 90% van de verkoop punten nu pas een beetje met verkopen begint. En daarbij, als ik kijk hoe bestelformulieren hier in de winkel zijn ingevuld, kan je 9 van de 10 x niet eens contact opnemen met een klant omdat je geen telefoon nummer of mail adres heb van de klant. Dus dan is er een optie die overblijft en dat is het afhandelen bij het afhalen van de bestelling.