Crank

Dit was inderdaad een geweldige cake! Dikke crackling mine, mooie heldere tails afgewisseld met een prima boeket, heel erg van kunnen genieten. Een dikke aanrader wat mij betreft.

En een beetje half off-topic:
Mocht iemand deze Crank in het Brabantse freakwinkellandschap tegenkomen, stuur dan even een pm. :D
Edit: Blijkbaar nu wel ergens verkrijgbaar, helaas beetje slechte timing... :bonk:

Laatst bewerkt:
Dit was inderdaad een geweldige cake! Dikke crackling mine, mooie heldere tails afgewisseld met een prima boeket, heel erg van kunnen genieten. Een dikke aanrader wat mij betreft.

En een beetje half off-topic:
Mocht iemand deze Crank in het Brabantse freakwinkellandschap tegenkomen, stuur dan even een pm. :D

Nu bij Hoakan 😉

Wat een vette cake blijft dit toch! Afgelopen jaar in de straat deed ie het uitmuntend! Heerlijke mine, vette tail, goed boeket. De afwisseling en het samenspel van de effecten maken deze cake zo goed. Echt een aanrader. Gelukkig heb ik er nog twee staan! :blink:

Deze cake had ik hoge verwachtingen van gezien de vele positieve reacties in het topic en die zijn zeker waargemaakt. Zeer sierlijk maar ook een goede burst, en met de crackling erbij een compleet geheel. De felheid van de tails komt niet helemaal over op film, je moet hem gewoon een keer live hebben gezien.

Back
Bovenaan