Crackling Crystal

Helaas nog nooit gehad, terwijl ik toch echt een fonteinen freak ben.

Helaas nog niet voor een schappelijke prijs in de buurt mee kunnen pakken. Want de 20€ waarvoor ie wèl in de regio wordt aangeboden, dat ga ik er echt niet voor betalen.

Ik weet niet uit welke regio je komt maar als in de buurt van steenbergen zit ken je hem daar kopen voor 12.95
het is idd prima fontein nu al de laaste 2 jaar gehad en blijft 1 van mijn favortie ook dit jaar zit deze er weer bij

Helaas nog nooit gehad, terwijl ik toch echt een fonteinen freak ben.

Helaas nog niet voor een schappelijke prijs in de buurt mee kunnen pakken. Want de 20€ waarvoor ie wèl in de regio wordt aangeboden, dat ga ik er echt niet voor betalen.

Waarom zou je deze fontein niet aanschaffen voor twee tientjes, daar je zegt een fonteinen-freak te zijn? Het is een uniek product en tevens een kwaliteitsproduct. Wat mij betreft de beste in zijn soort.

Tuurlijk is €20,- aan de prijs, maar laat dat je vooral niet weerhouden deze topper eens te bestellen.

Omdat je elke euro maar 1 keer uit kunt geven en we hier in NL de luxe positie hebben teveel top producten om uit te kiezen. En er komen er elk jaar nog bij..
Luxe probleem, dat wel.

Waarom zou je deze fontein niet aanschaffen voor twee tientjes, daar je zegt een fonteinen-freak te zijn? Het is een uniek product en tevens een kwaliteitsproduct. Wat mij betreft de beste in zijn soort.

Tuurlijk is €20,- aan de prijs, maar laat dat je vooral niet weerhouden deze topper eens te bestellen.

Mee eens! en 20 euro vind ik deze topper zeker waard. 500 gram kruit he! Een beetje cake is al snel duurder. Brandtijd lang, effect heel hoog, en uniek in zijn soort.
En, als je je ogen openhoudt, in de freak voor 15 euro wel te vinden. Toppertje!

Nog nooit gehad, stond vorig jaar al wel op de lijst en gaat er dit jaar zeker komen! Echt een uniek product die ik een x wil hebben, ook al moet er de volle mep voor betaald worden. Maar naw wel te vinden voor een iets betere prijs, dus we wachten even af. Echt goedkoop wordt t niet, maar het is dan ook geen standaard 100gr fonteintje. Kan me wel voorstellen dat deze af valt bij een wat kleiner budget.

Nog nooit gehad, maar zoveel goede videos van gezien. Heb er nu 3 besteld maar sluit niet uit dat ik er nog een aantal toevoeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze staat in de top 3 wishlist. Helaas nog niet kunnen vinden in omgeving Utrecht, Steenbergen is me iets te ver rijden voor alleen deze fonteinen. Wie weet dat ik tegen het einde van het jaar de stap alsnog neem.

Forumlid Emieloss en ik hebben er een aantal afgestoken en het viel op dat één ervan i.p.v. het langzame crackling effect (2e effect) een ander crackling effect had. Meer mensen gehad?

Mee eens! en 20 euro vind ik deze topper zeker waard. 500 gram kruit he! Een beetje cake is al snel duurder. Brandtijd lang, effect heel hoog, en uniek in zijn soort.
En, als je je ogen openhoudt, in de freak voor 15 euro wel te vinden. Toppertje!

Kan hem nog altijd niet vinden, zeker niet voor die prijs, of ik kijk met mijn ogen dicht:D

Nog nooit gehad maar, zoals al eerder gezegd, deze gaat er zeker komen. Prijs maakt daarbij niet eens heel veel uit: hij oogt zó indrukwekkend dat ik hem ooit eens gezien moet hebben!

Nog nooit gehad maar, zoals al eerder gezegd, deze gaat er zeker komen. Prijs maakt daarbij niet eens heel veel uit: hij oogt zó indrukwekkend dat ik hem ooit eens gezien moet hebben!

Hij is ook heel indrukwekkend,

Dit jaar weer 4 in het assortiment :)

Ik heb er twee gehad in 2019 erg geslaagd,
vorig jaar 4 besteld en door geschoven naar dit jaar, 10 euro de stuk.
Erg mooie fontein voor die prijs, hier kan je nooit genoeg van hebben.

Back
Bovenaan