Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Zeker weten alleen weet niet of ik hem er dit jaar weer bij heb zitten.Nu al een jaartje of 3 het zelfde kwa afsluiter.Begon met de new moon en de afgelopen 2 jaar deze misschien eens tijd voor iets anders. :p

Zeker weten alleen weet niet of ik hem er dit jaar weer bij heb zitten.Nu al een jaartje of 3 het zelfde kwa afsluiter.Begon met de new moon en de afgelopen 2 jaar deze misschien eens tijd voor iets anders. :p

Plak je er 5 hoogmoed achter aan, deed ik vorig jaar en beviel prima :D

Voorheen de new moon als crackling bak dit jaar maar eens gezwicht voor deze, geen spijt van gehad!

Hij komt echt dik over zo op de films hoor, prachtig.
Dat zal zeker een mooi effect geven in de straat dan.
Perfect als afsluiter en dat te combineren met de secret salute.

Net weer alle film zitten kijken, heb zelf geen camera. Deze was echt de beste van alle cakes, super om die films te zien!

Net weer alle film zitten kijken, heb zelf geen camera. Deze was echt de beste van alle cakes, super om die films te zien!

Dit was inderdaad top geweld. Deze kwam ook niet heel erg hoog, maar dat was juist een plus, de hele zichtbare lucht was crackling. Op film komt het zelfs minder groots over dan in de straat. Beste crackling effect dat ik ooit in consumenten vuurwerk heb gezien. Al moet ik er 100 km voor rijden, deze komt er sowieso.

Dit is inderdaad een pareltje en een blijvertje voor mij! Voor het 2e jaar op rij per 2 geschoten en dat is echt geweldig. Komend jaar misschien per 4, wie weet

Fijne kwaliteit film koning! Blijft een beest deze bak!
Ik hoor vaak ook na de jaarwisseling dat ze "dat ene wat ineens kwam en heel breed was", wel erg mooi vonden haha.

Dat lijkt me sterk anders hadden ze hem ook niet geschoten op de demoavond. :p
Heb even gekeken maar staat er gewoon op.

Back
Bovenaan