Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Had 2 van deze bakken,
1 was met 2 seconden leeg geschoten helaas...
De andere ging zoals die hoort, blijven top bakken!

Eén van de beste los geschoten cakes van de avond. Woonerf vullend effect, deze was ook erg populair bij de buurt.

Ik had deze 2 keer in mijn collectie zitten. Geweldig ding, heb deze nog nooit gehad dus ik was heel benieuwd. Ik heb ze tegelijk afgestoken en het hele veld was opgelicht (ik woon aan een groot speel veld). Dit jaar komt er zeker een karton van!

2 keer dit beest hier in de straat wat een geweld zeg heerlijk! blijft een topper!

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige bakken zeg! Schoot er 3 te gelijk voor het eind van mijn show maar wat was dat lekker zeg! Constant een breed en goedgevulde lucht!

Heeft deze cake een reservelont? Want ik vond de Dark Knights een beetje tegenvallen, maar die heeft wel een reservelont...

Misschien wel de beste cake die ik had. Had ook de Crackling Chrysantium van Original, maar hier mistte de mine. En deze heeft een mine potverdorie, had er kippenvel van!!

Zeker weten volgend jaar weer, dikke aanrader!!

Deze cake moet ik dit jaar zeer zeker hebben.
Heeft me altijd al aan getrokken deze bak, maar helaas nog nooit gehad.
Daar moet dit jaar eens verandering in komen, want als ik die films allemaal zie, WoW !

Dit was toch wel een van de beste cakes die erbij zat dit jaar.

Schoot 'm per twee.. de hele lucht vol crackling, tot aan de grond, want de mines zijn ook gigantisch.

Prachtige bak!

[SUP][/SUP]Heb hier zo wat alle straat filmpjes bekeken van deze super cake.
Maar ik vind em niet meer bijzonder dan de new moon.

Laatst bewerkt:
Zeker de beste losse cake uit mn assortiment.
Stond in een redelijk smalle straat en dit vult echt gigantisch.
over 15 tot 20 meter breed een volle krakelstraat!
Ook echt een publiekslieveling.

Jaaa dit is echt zo een dikke bak!! Vorig jaar per 2 geschoten en afgelopen jaar ook, wat een crackling! Als je deze in de straat zet weet je niet wat je overkomt. Voor mij weer de cake van het jaar, een echte wow-factor!

Back
Bovenaan