Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Ik denk dat de meeste hier die hem besteld hebben er toch wel meer dan 1 heeft.:p

Als je er zo in de straat 2 naast elkaar zet weten de buren niet wat er gebeurt.

Ik denk dat de meeste hier die hem besteld hebben er toch wel meer dan 1 heeft.:p

Als je er zo in de straat 2 naast elkaar zet weten de buren niet wat er gebeurt.

Afgelopen jaar 2 tegelijk geschoten,
Dat was inderdaad erg gaaf!!

Dit jaar de 4 voor 80,- actie mee gepakt,
Gaat weer feest worden :D

Was ik toch behoorlijk te laat voor die actie van Zena :-S. Erg jammer want dat was echt een koopje voor deze topper!!

Potverdikkeme. Ik heb (voor het eerst) bijna 1000,- aan vuurwerk besteld, en daar zitten wat pareltjes bij. Toch kijk ik het meeste uit naar deze knaller!! Woeiii! Nog een kleine 3 weken!

Laatst bewerkt:
Ik wil deze prachtige cake ook nog in mij collectie maar heb die mooie karton actie gemist.
Is er iemand met een karton waar ik er eentje van kan overnemen voor een schappelijk prijsje in de buurt van Delft? Zoja pm me dan.

Oeps! Helemaal vergeten dat ik een karton van deze dingen met mijn naam erop in de bunker heb staan..!

Kunnen ze die krakelwaaiers niet wat sneller timen? Lanceer volgende salvo als de vorige bombettes bursten zodat de lucht gevuld blijft, en niet pas lanceren als die uitgekrakeld zijn. Die pauze aldoor is echt bedervend m.i.

Ik vind dat juist niet, nu heb je die heerlijke acoustic van de mines die het aflost met de boeketten. Lekker zo laten!

Hij is echt geweldig, iedere keer als ik hem weer bekijk krijg ik zin om hem te stoken.

nog nooit gehad , dit jaar gelijk een karton dus ik ga me laten verrassen ookal hebben de filmpjes me niet helemaal omgehaald meer de reacties in dit topic

nog nooit gehad , dit jaar gelijk een karton dus ik ga me laten verrassen ookal hebben de filmpjes me niet helemaal omgehaald meer de reacties in dit topic

Dat herken ik ook in deze bak. Op filmpjes een prima bak, maar als je er dan met oud en nieuw onder staat valt je mond bij wijze van spreken open. Echt een om te ervaren de Crackling Chry 2.0. Jouw kartonnetje zul je vast niet erg gaan vinden deze jaarwisseling!

Back
Bovenaan