Crack Attack

Toppertje! Fanshape, niet z-shape dus, gouden dragon eggs. Grote mines, vrijwel de boeketten rakend, even mooie gevulde crackling lucht, toppertje dus. Dank China Red voor deze gewonnen cake!

Deze was echt heel erg dik zeg! Lekker bakje crackling geweld. Aanradertje hoor, zeker voor de crackling liefhebbers onder ons. :p
Zal binnenkort eens m'n straatfilm uploaden.

Dit is volgens mij ook de laatste cake in de Bulldozer. Echt waanzinnig, op geen enkel filmpje krijg je goed te zien wat het echt in de straat doet. Ik had er dit jaar 4 all in once als finale van een project. Das gewoon bizar!

Geweldige cake!! Zonder overdrijven de beste crackling cake die er nu op de markt is.

Perfect uitgevoerde timing in deze cake en met 40 schoten precies lang genoeg. Complimenten aan China Red voor deze!

Ik had de Crack Attack en Crackling Chry (2017) vlak na elkaar geschoten. De Crack Attack is een lekker agressieve cake met harde burst. Ik vond persoonlijk de Crackling Chry 2.0 (2017) de beste van de twee aangezien die een stuk breder schiet en de effecten vond ik net wat groter.

Komt op film al heel goed over, zal in de straat wel helemaal geweldig zijn geweest. Hopelijk kan ik deze dit jaar ergens mee pakken voor een leuk prijs.

Echt een topper. Net even anders dan alle andere crackling cakes. Heerlijk hoge soort gouden crackling mine naar hele fijne agressieve crackling boeketten met burst die dik in orde is. Topper!

Na de demo in Elst was ik overtuigd en heb ik er 4 besteld, dit is gewoon feller, harder en heftiger dan de crackling chry cakes die ik altijd meeneem in een bestelling. Dit jaar dus eens wat anders en dat is prima bevallen! Per stuk, film hieronder, is ie al helemaal top, maar in de nacht heb ik hem nog een keer van 1 naar 2 tegelijk gedaan, dus 3 totaal en dat was helemaal vet! Die film volgt nog. :)

En hierbij die andere film, aan het eind zie je tijdens de Giller Willowz een Crack Attack gaan, daarna gaan er nog 2 stuks, mooi geweld! :D

Gave bak! Dit noem ik nou sierlijk crackling geweld tov alle andere crackling dat we inmiddels wel kennen! Dit is de laatste cake in de Bulldozer schat ik?!

Ja, in de Bulldozer sluit je ook af met dit geweld.
Echter was in mijn beleving die van de Bulldozer heftiger dan 1 Crack Attack.

absolute een mooie cake die Crack Attack. mooi geweld wat daar uit kwam
toen die zich zelf leeg had ge pompt was dreams daar wel even stil van:D

Back
Bovenaan