Crack Attack

Is/komt hier eventueel ook een kartonaanbieding voor? gezien het feit de cc 2.0 is aangepast kan dit natuurlijk een interessante opvolger worden.

Is/komt hier eventueel ook een kartonaanbieding voor? gezien het feit de cc 2.0 is aangepast kan dit natuurlijk een interessante opvolger worden.

De karton"aanbieding" van Zena is gewoon een sigaar uit eigen doos hoor :wink: Je kunt ze nu ook voor 20 p/s kopen namelijk de CC2.0

Ok ik heb een beetje gejokt zie ik, €21 per stuk. Het lijkt op huisvrouw en berekent met de 30% kortingstaffel

Deze deed het inderdaad erg lekker. Was ook aan de reactie van het publiek te horen. Zal deze morgen ook even uploaden

Zo dan, deze gaat zeker een keertje mee, die moet je toch in de straat meemaken hoor, ziet er behoorlijk agressief uit, tof.

Jammer dat het met minstens 2 stuks geschoten wordt, alleen het laatste salvo geeft een goed standalone beeld. En het lijkt me nu fanshape ipv zshape zoals productfilm?

Jammer dat het met minstens 2 stuks geschoten wordt, alleen het laatste salvo geeft een goed standalone beeld. En het lijkt me nu fanshape ipv zshape zoals productfilm?

Hij lijkt inderdaad wel sneller ja, scherp opgemerkt.

Enthousiasme op de film van Vuurwerkkoning zegt ook veel.

Damn, gaaf ding zeg. Had wel het idee dat er hier toch minstens 3 stonden te schieten?

Hoe dan ook, een mooie dikke wolk crackling is altijd leuk :).

Wow, erg goede bak hoor. Komt zeer goed over op film, CR heeft er weer een topper bij hoor.

Inderdaad rechts schieten er volgens mij 2 of niet ?

Misschien lastig te zeggen maar ga het toch vragen.
Ondanks dat het een totaal andere cake is.. hoe fel is de crackling als je hem vergelijkt met de Fast 7 van Evolution ?

Inderdaad rechts schieten er volgens mij 2 of niet ?

Misschien lastig te zeggen maar ga het toch vragen.
Ondanks dat het een totaal andere cake is.. hoe fel is de crackling als je hem vergelijkt met de Fast 7 van Evolution ?

Gezien gisteren de Euphoric Happiness ook schoot, en daar zit de FF7 ook in vond ik de crackling van deze back vele malen harden. Die van de Euphoric eigenlijk zelfs 'zacht'.

Back
Bovenaan