Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga het meemaken komend weekend, zal wel meevallen allemaal
Iemand al meer informatie of het nog doorgaat? zie het somber in met al die besmettingen!
Ik zou het nog eens vertalen.... En stoppen met paniek zaaien.Mijn vrouw die spaanstalig is en dagelijks het Spaanse nieuws volgt, vertelde mij dat de Fallas zijn gecanceld. Zelf vond ik dit bericht:
Las fallas 2020 podrían no celebrarse este año con motivo del crecimiento de infectados del coronavirus en España. El Ayuntamiento de Valencia ha dejado en manos del Ministerio de Sanidad esta decisión.
In het Engels vertaald (automatisch):
coronavirus
Fallas 2020 could not be held this year because of the growth of the coronavirus infected in Spain. Valencia City Council has left in the hands of the Ministry of Health this decision.
Mijn vrouw die spaanstalig is en dagelijks het Spaanse nieuws volgt, vertelde mij dat de Fallas zijn gecanceld. Zelf vond ik dit bericht:
Las fallas 2020 podrían no celebrarse este año con motivo del crecimiento de infectados del coronavirus en España. El Ayuntamiento de Valencia ha dejado en manos del Ministerio de Sanidad esta decisión.
coronavirus
Fallas 2020 could not be held this year because of the growth of the coronavirus infected in Spain. Valencia City Council has left in the hands of the Ministry of Health this decision.
Mijn vrouw die spaanstalig is en dagelijks het Spaanse nieuws volgt, vertelde mij dat de Fallas zijn gecanceld. Zelf vond ik dit bericht:
coronavirus
Ik hoop voor de mensen dat ze een annuleringsverzekering hebben binnen hun reisverzekering en dat er een negatief reisverbod is. Meestal geld dat voor een reispakket en niet op de losse tickets volgens mij.
Nou nou... Ik breng alleen maar de boodschap over wat mij is verteld. Inderdaad beslist de Catalaanse overheid hierover en de gemeente Valencia heeft zich daarbij neer te leggen. De automatische vertaling is idd niet geheel correct. (podrías=zou kunnen)Ik hoop van harte dat het doorgaat want voor Valencianos zijn de Fallas nog veel meer dan alleen vuurwerk en het zou een ramp zijn als het gecanceld wordt. Alles zal afhangen van hoe het zich de komende weken gaat ontwikkelen.Ik zou het nog eens vertalen.... En stoppen met paniek zaaien.
Op dit moment aanwezig in valencia, en moet zeggen van enige corona prikkelen is niets zichtbaar, mensen zijn er niet mee bezig en op straat hangt een gemoedelijke sfeer, ook tot nu toe geen enkele mondkapjes tegen gekomen, dus laat je niet bang maken wat de media allemaal verspreid tot nu toe is in valencia nog niks aan de hand en zijn de voorbereidingen in volle gang, ze waren nu nog bezig met straat sfeerverlichtingen aan het ophangen.