Memorial Shot [GEANNULEERD]

Ja gaat wel over de memorial shot 2.0.
Heeft beidde het farfalla effect. De twinkling Bauhenia was denk ik de 19 shots uitvoering die ze in gedachten hadden voor dit effect.

Die 100 karton die komt betreft de Twinkling Bauhenia, de cake-uitvoering, daar komen er dus 600 van.

Hoeveel Karton er van de Memorial Shot komt weet ik niet maar daar zitten er 36 van in een karton, factor 6 dus t.o.v. de Cake.

Die 100 karton die komt betreft de Twinkling Bauhenia, de cake-uitvoering, daar komen er dus 600 van.

Hoeveel Karton er van de Memorial Shot komt weet ik niet maar daar zitten er 36 van in een karton, factor 6 dus t.o.v. de Cake.

Ja excuus! Ik had het niet goed gelezen ook.
Dacht dat er een 100 shots box van zou komen. Maar ik snap hem nu haha!
Hopelijk zijn er een paar te krijgen in de freakacties

Kan er dan een moderator het Twinkling Bauhinia topic heropenen? Voordat er nog meer misverstanden ontstaan...

Dat topic zit op slot, Piet de bemoeial.
Toch leuk als iemand dit deelt, leek mij.
Maar dat wordt dus ook niet meer gewaardeerd....

Sorry hoor, maar moet ik je eerst toestemming vragen om ergens op te reageren ?

Jouw toevoeging zorgde voor verwarring die ik getracht heb weg te nemen. Heeft niks te maken met het niet waarderen van een post..
Ik heb verder niet gekeken of het topic van de twinkling Bauhenia wel of niet open stond.

Daarnaast staat dat "nieuws" al sinds 11 april met exact die bewoordingen op de facebookpagina van Evolution.

Waarom dat?
Ten 1e is het een voornemen wat betreft besluit.

Klopt helemaal, er is nog niks bekend dus waarom al speculeren.

Ten 2e zijn we in meerdere landen actief waar deze wel verkocht kunnen worden.

Wij zijn van mening een nette en realistische prijs te vragen.
De vraag zal waarschijnlijk ook groter zijn dan het aanbod.
Maar dat weten we in December:p

Gr
Evolution Fireworks

In welke landen mogen deze nog meer dan waar jullie actief zijn?

Laten we het wel gezellig houden hier. Om verwarring te voorkomen heb ik zojuist het topic van de Twinkling Bauhinia opnieuw geopend. Zo houden we het overzichtelijk en gaan we hier dus enkel verder over de Memorial Shot.

Klik hier voor het topic van de Twinkling Bauhinia.

Ik zie dat deze per stuk worden verkocht, maar wat is de karton inhoud hiervan? Het zijn geen kleine dingen... misschien een karton overwegen als het er niet te veel zijn haha

Niet slim van Evo. Ik weet nou niet of deze tegenvalt of dat deze juist erg goed is... De bombette moet maar net je richting op knallen om het effect goed tot zijn recht te laten komen. Had er nou meer van geschoten... bijv. 3 stuks.

Burst was goed, maar effect viel zo wel tegen en daar draait het juist om bij deze single shot. Jammer!

Zoals ik hem gister op een livestream zag is het een tegenvaller. als ik hem zo moet gaan zetten dat je het maar aan 1 kant het effect goed ziet is het niets voor mij

Als hij nu qua prijs interessant genoeg was, om er een projectje van een aantal tegelijk te maken, dan zou ik het wel overwegen. Maar dat is dus in mijn ogen niet zo.. Dan hadden er vast een aantal wel goed gevallen.
Wel hulde naar Evolution voor het proberen van dit effect in zowel 50mm als 30mm. Denk alleen dat het toch 'net niet' goed genoeg is gelukt, om goed te verkopen.

Laatst bewerkt:
Hij viel inderdaad op de demo net verkeerd waardoor het geen topper leek. Jammer dat er maar 1 is geschoten, dat is een risico die je neemt natuurlijk.

Ik kies er toch voor om eerst de straat films af te wachten, de kans is toch wel groot dat ie verkeerd valt en dan is het toch wel kostbaar. Voor een euro meer heb je een leuke cake met prima boeketten.

Back
Bovenaan