Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De vergadering is geweest. Hierbij was de minister van volksgezondheid, de burgemeester, guardia civil, het rodekruis aanwezig.
Aan het begin van de vergadering heeft de burgemeester dit gezegd ( daar moest ik wel even om lachen..) : Er worden helemaal geen maatregelen genomen tijdens Fallas voor het Coronavirus en ik roep iedereen op om hypochondrie te vermijden. ( angst voor ziektes ).
De minister van volksgezondheid heeft voorgesteld om Fallas eventueel te cancelen maar de burgemeester wilt daar niet aan beginnen en benadrukt dat Spanje 1 van de beste gezondheidssystemen heeft van de wereld. Hij voegt er aan toe dat de griep dodelijker is dan het Coronavirus. Mensen sterven niet aan het Coronavirus, maar oudere mensen aan andere ziektes in combinatie met het Coronavirus.
Op dit moment zijn de maatregelen 0, vanwege valse alarmen en ook uit Economisch oogpunt besloten. Ook de president van de commissie roept op tot kalmte en zegt dat het tot nu toe gewoon doorgaat.
Nee hoor, geen twijfel. Al die paniekzaaierij laat ik aan me voorbij gaan. Ouderen en mensen met zwakke gezondheid moeten oppassen, voor gezonde mensen is het gewoon een soort griepje, dus ik maak me niet druk.
Sinds wanneer moet je voor een simpel griepje voor je leven vechten op de IC met extra zuurstof omdat de saturatie anders zo laag komt dat je bewusteloos raakt?
Sinds wanneer moet je voor een simpel griepje voor je leven vechten op de IC met extra zuurstof omdat de saturatie anders zo laag komt dat je bewusteloos raakt?
Sinds wanneer is de media geloofwaardig? Als hetvom vuurwerk gaat zijn het leugens. Maar dit geloof je wel?
ach Dr Phil ook en ook die liegt.opleiding betekent niet alles.Een professor van Harvard geloof ik wel ja...
ach Dr Phil ook en ook die liegt.opleiding betekent niet alles.
Case Fatality Rate 1%-3%, Spaanse griep 2,5% dus scheelt niet veel... (bron wiki)Ga jij lekker nog meer paniek zaaien, ik geloof dat het allemaal wel mee valt, ieder zn mening zullen we maar zeggen. Het is iig nog geen Spaanse griep of zwarte pest...
Laten we geloven aub binnen de muren van de kerk doen.
Er is nog te weinig bekend over het virus om er harde uitspraken over te doen. Voorlopig gewoon serieus oppakken. Mocht het later mee blijken te vallen is het mooi meegenomen.
Ik hoop voor de mensen dat ze een annuleringsverzekering hebben binnen hun reisverzekering en dat er een negatief reisverbod is. Meestal geld dat voor een reispakket en niet op de losse tickets volgens mij.Ik ga er niet heen maar zou het ook verschrikkelijk vinden als het niet doorgaat; voor mij thuis qua filmpjes, voor de pyrotoeristen maar vooral ook de Valencianen zelf. In hoeverre ben je als toerist hier nog verzekerd voor, of wordt dit ook financieel onaangenaam?
Ik hoop voor de mensen dat ze een annuleringsverzekering hebben binnen hun reisverzekering en dat er een negatief reisverbod is. Meestal geld dat voor een reispakket en niet op de losse tickets volgens mij.