Cool Beauty

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1726
Artikelnaam: Cool Beauty
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto kruitgewicht: 446 gram
Aantal schoten: 44 schoten
Effectomschrijving: Super cool deze cake! 44 schoten met super heldere kleuren! The eyecatcher!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm / 25 mm
Tijdsduur: 28 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: 29,95
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1726-Cool-Beauty-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij de productfilm.

De boeketten ogen soms wat slordig, maar de kleurencombinaties spreken mij wel heel erg aan. Ook de W-shape erin vind ik een leuke toevoeging. Zeker één om in de gaten te houden.

Hierbij de productfilm.

De boeketten ogen soms wat slordig, maar de kleurencombinaties spreken mij wel heel erg aan. Ook de W-shape erin vind ik een leuke toevoeging. Zeker één om in de gaten te houden.

wat je zegt, ietwat rommelig maar de kleuren zijn echt prachtig! veel van wolff's nieuwe producten zijn wel erg bijzonder vind ik

Hele mooie kleurrijke bak! Zoals je zegt MasterBsc, die paarste tails zien er echt fraai uit. Alleen de keuze voor rood tussen de paarse tails, is niet helemaal mijn smaak.

Sorry, maar ik vind het productfilmpje echt bagger. De afspeelsnelheid is dermate vertraagd dat het wat lijkt. De bombette wordt gelanceerd en dan duurt het een lichtjaar voor hij tot ontploffing komt.
Speel dit filmpje op YT nog eens af op 1.5x de snelheid, dat komt geloofwaardiger over.

De tails an sich zijn wel mooi in het product

Sorry, maar ik vind het productfilmpje echt bagger. De afspeelsnelheid is dermate vertraagd dat het wat lijkt. De bombette wordt gelanceerd en dan duurt het een lichtjaar voor hij tot ontploffing komt.
Speel dit filmpje op YT nog eens af op 1.5x de snelheid, dat komt geloofwaardiger over.

De tails an sich zijn wel mooi in het product

Volgens mij valt dat allemaal wel mee en kijken we hier gewoon naar een productvideo van een heerlijke cake, zonder poespas.
Ik zal hem dit jaar aanschaffen en dan weten we het :)

Wat een dikke topper zeg, geweldige kleuren in deze cake. Erg benieuwd naar de prijs hiervan ook, maar de beelden zien er erg goed uit.

Qua kleuren en opbouw een uitstekend product! Maar waar is die goede oude kwaliteit van wolff gebleven! Veel slordige boeketten. Geen schim meer van wat het vroeger was in het tijd perk van de panter, sniper, stars over paris, Barcelona etc.

Ziet er prima uit zo met die gouden tsils en blauwe sterren. Lijkt net een compound in plaats van een cake!

Back
Bovenaan