Cool Bastards 2020 [Uitloop]

Deze is dus afgekeurd zo te lezen, heb deze 2 x besteld, maar nog geen mail gehad van intratuin welke ik als vervanging krijg, zal de fast bastards wel zijn
Sommige dealers zijn erg traag met communiceren of doet het juist niet en geven je bij afhalen iets goedkopers mee. Let goed op en ga er achteraan!! Zelf al een week bezig met een China red dealer voor vervanging maar nog steeds geen definitief antwoord.

Zijn er ook al CB2.0 uitgeleverd aan de winkels en die dus wel verkocht mogen worden of komt alles nog van de importeurs bunker?

Dit zag ik op de website staan van de intratuin in Koudekerke.

Beste Vuurwerkliefhebber,

Ondanks dat onze CoolBastards aan alle nieuwe normen voldoet heeft het ministerie IL&T op 23 december alsnog besloten de CoolBastard af te keuren voor gebruik en de verkoop strafbaar gesteld. Wij kunnen in dit geval wegens logistiek redenen geen vervangend artikel aanbieden.

Wij vinden het erg jammer dat wij nu genoodzaakt zijn deze verkoop terug te draaien, we hadden er al veel van verkocht. Wij kunnen nu geen goed alternatief bieden. (IL&T) heeft ook alle vergelijkbare artikelen afgekeurd.

Denk dat alles gewoon weer retour gaat naar China Red.

Update 24-12 CoolBasterd

Helaas hebben wij net te horen gekregen dat de coolbasterd niet uitgeleverd mogen worden heb je dit artikel besteld

dan krijg je een alternatief uitgeleverd de Crackling Thunder 48 stuks

Update 23-12 cool bastard 2.0

cool bastard 2.0

Recent hebben wij te horen gekregen dat de cool bastard 2. 0 ook zijn afgekeurd door de overheidsinstantie ILT, wij zijn natuurlijk zwaar teleurgesteld maar daar is helaas niks aan te doen, wij gaan de zelfde handeling ondernemen wat we nu doen met de thunderkings.

Onze excuses voor het eventuele ongemak

zE GAAN ER ALLEMAAL ANDERS MEE OM

Hier in Enschede intratuin krijg je het geld terug ten name van de Cool bastards 2.0

Iemand al info over de Spiderkings of de Thunderkong DD van Lesli?

D E R T I G euro!!!!!
Ik wil geen argumenten meer horen

30 euro, dat is 300% over de kop.

Ik ben letterlijk sprakeloos, naar de klant is er nauwelijks communicatie.
Over hoe, wat, waar en wanneer iets kan verwachten maar ondertussen in eigen belang wordt de voorraad zo hup doorverkocht en via Belgische kanalen aangeboden voor een woekerprijs.

Heel chic

Mensen, jullie snappen het niet. Die vrachtwagen die nu naar België moet rijden rijdt niet op water. En met de huidige brandstofprijzen…

[sarcasmemodus uit]

Ongelofelijk dit. En aan wie wordt dit verkocht? Juist, aan dezelfde Nederlander die straks weer in augustus al buiten in de rij staat voor een beetje vuurwerk uit België :bonk:

En de Nederlandse politiek is nu blij dat dit gevaarlijke vuurwerk niet meer in Nederland wordt afgestoken :bonk::bonk:

who else but zenaaaaaa. als je niet genaaid wordt op cakes en andere meuk. dan maar aan thunderkings.

ik denk dat onderweg de grondstoffen duurder zijn geworden.

zo klaar met dit. overal wordt alles euros duurder. en zo te lezen voor puur hebzucht.

Genoeg over de prijzen in BE, lekker on-topic over het product of gewoon laten rusten graag, de marktwerking is niet voor dit topic.

Back
Bovenaan