Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2016 / 2017

Color strike wolff wel
Doorgelont maar deze klapte alle cakes leeg
In nog geen 10 seconden ging helemaal
Nergens meer
Over alles
Ging door elkaar

Rubro meteor rain. Prachtige bak met beste crackling mines. Zelf met kartonnen plaatje eronder compleet over de kop na het laatste salvo. Gelukkig dat deze toen al leeg geschoten was.

Mijn Double Fury knapte volledig uit elkaar halverwege. Schoot zijn laatste schoten door de straat heen. Gelukkig geen erge ongelukken gebeurt, maar dat ding heeft wel gelijk zijn stempel gezet.

Crackling Chry 2.0 viel om en schoot alles er in 1x uit; hele vonkenregen in de straat. Volgende Crackling Chry schoot alles er in 8 seconden uit. Dat was wel erg vet!

Familiespectacle Sensator:
Wat ik dacht dat een leuke cake zou zijn voor mijn zoontje van 10 om 18:00 uur, bleek een gevaar voor ons leven! Het blokje knalde na het eerste shot uit elkaar en spuugde alle bombettes er in diverse richtingen uit. Gelukkig hielden we voldoende afstand, maar het had anders kunnen aflopen...

Bizar hoeveel blokken er uit elkaar knallen. Zou dat te maken hebben met een gebrek aan stijglading, ingedeukte tubes of geen goede vertraging aan de bombettes?

Fairytail assortiment.. (2015)

ik wist dat ze soms geen goede stijghoogte hadden dus voldoende afstand genomen..
Echter bij Cake 1 kwamen de bombettes niet hoger als een paar meter.. en na 3 of 4 klapt hij uitelkaar..Dat was schrikken want alles vloog in het rond.. (de volgende dag nog onontstoken tubes op straat gevonden)

de volgende Cake ging goed maar was extreem laag.. kwamen niet hoger als de dakgoot.. en je snapt wel dat alles gewoon brandend en gloeiend op de grond terecht kwam.. (niet fijn in een straat)

De volgende ging wel goed..

Daarna ging het weer mis.. (zie filmpje..) Ze stijgen niet en de bombettes knallen niet.. en dan knalt alles weer uitklaar.. Gelukkig is door de knal alles gedoofd en ging er nu niks in het rond..

De 2 cakes die ik nog heb die heb ik niet meer geschoten.. want dat durfde ik niet meer..
Van de 6 g\klapte er 2 uit elkaar en een was veel te laag..

Ik vroeg me af hoe het kan dat 2 cakes klappen.. Want 1 kan altijd maar 2 niet.
De volgende dag schoot het me te binnen. Toen ik het assortiment uitpakte (zat nog in een kooi)
stonden alle cakes op zn kop in de doos.. Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon..

Anyway.. wel een fabrieksfoutje.. en het gaat over batch 2015
Als iemand nog 2 cakes wil hebben of weet wat ik er mee moet? ik hoor het wel..

De way of the dragon van haokan had als reserve lont dat roze snel lont. Dit lijkt mij niet zo veilig als iemand de box los afsteekt en er een cake weigert. Als iemand dan de reserve lont aansteekt gaat de cake direct verder..

Red Ghost (Evolution) viel om
Heavy Legend 16 (Rubro) knalde in de tube.

Goed vast zetten kan ook bleef hier perfect staan beide. En stonden niet gek strak of zo. Gewoon tegen een grote cake aan.

Verder moet je doorlont boxen zelf door lonten mensen Dat Rubro bij een aantal en mania het dochter merk klosjes er naast hebben waardoor ze vaak wel door gaan. Regelmatig zelfs te veel. Is dit bij evo en veel andere merken niet van zelf sprekend.

Bizar hoeveel blokken er uit elkaar knallen. Zou dat te maken hebben met een gebrek aan stijglading, ingedeukte tubes of geen goede vertraging aan de bombettes?

Alles moet goedkoper, dus we doen alles minimaal. Van (iets) minder stijglading tot misschien wel minder kwaliteitschecks. Het is iig een slechte ontwikkeling

ik wist dat ze soms geen goede stijghoogte hadden dus voldoende afstand genomen..
Echter bij Cake 1 kwamen de bombettes niet hoger als een paar meter.. en na 3 of 4 klapt hij uitelkaar..Dat was schrikken want alles vloog in het rond.. (de volgende dag nog onontstoken tubes op straat gevonden)

de volgende Cake ging goed maar was extreem laag.. kwamen niet hoger als de dakgoot.. en je snapt wel dat alles gewoon brandend en gloeiend op de grond terecht kwam.. (niet fijn in een straat)

Daarna ging het weer mis.. (zie filmpje..) Ze stijgen niet en de bombettes knallen niet.. en dan knalt alles weer uitklaar.. Gelukkig is door de knal alles gedoofd en ging er nu niks in het rond..

De 2 cakes die ik nog heb die heb ik niet meer geschoten.. want dat durfde ik niet meer..

De volgende dag schoot het me te binnen. Toen ik het assortiment uitpakte (zat nog in een kooi)
stonden alle cakes op zn kop in de doos.. Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon..

Oke dan lijp hoor. Dit wordt zeker mee genomen naar china.. inclusief filmpje!!!
Schrikken wij echt van.. ookal treft het de 2015 badge.

Same here, kwaliteit was dit jaar niet goed dus

Ja hier ook problemen met de crackling chry. Hij had ongeveer 2 salvo's geschoten waarna hij de overige salvo's in een keer richting het publiek schoot.. De cake zelf lag ongeveer 3 meter verderop. Gelukkig geen gewonden maar vond het maar niks. Had er een karton van en merkte dat de anderen ook sneller dan normaal gingen.

XXL runner klapten de bombettes erg laag. Werewolf viel om ondanks dat die geklemd was. Daarnaast vond ik de moving stars van wolff gewoon gevaarlijk met die crackling mines. Toegegeven het zijn erg mooie mines, lekker agressief, vol etc. Maar als ik mijn publiek niet op afstand had dan zouden er echt gewonden zijn gevallen. Kan me ook niet voorstellen dat deze door de keuring zouden zijn gekomen.

niet lullig bedoelt maar je moet de doos zowizo nooit op zn kop zetten

Outblast 2.0 Vuurwerkmania, flut ding 2.0.

We hadden al verwacht zoals op de demofilmpjes dat het ritme niet al te best zou zijn. Eerste salvo ging al moeizaam, toen een schot, 5 seconden pauze, twee schoten en toen stilte. De andere 50 tal schoten zitten nu nog in de buizen.. Erg slecht voor zo een dure cake. Hiermee ook het enige product wat niet naar behoren presteerde gelukkig.

Back
Bovenaan