Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2016 / 2017

Red Ghosts van Evlolution knalde in 1 keer uit elkaar. Veder alles goed verlopen.

Be-roertjes: andere effecten, blink, en erg laag, lagen door de hele straat blinkers op straat.
Heavy legend16: stopte halverwege
Heavy 3: een van deze klapte bij derde schot uit elkaar.

Verder alles helemaal goed gegaan!

Zena cakebox met nummer 4015 daarvan ging cake 3 veel te laag af. Leek bij sommige bombettes wel geen stijglading in te zitten. Voor de rest enkele thunderkings klapte in de buis.

Giant blast: eerste paar bombettes schoten niet echt uit elkaar.

1 welkoop, airninja's : 1 pijl ging met een "floep" uit elkaar in de lucht. Geen goeie burst dus.

Tsja... Gaan we weer. Gelukkig viel het nog mee dit jaar.

De kleine cakes van Rubro Blitz (The Hoax, Insomnia, Anaconda, Mastadon)
Klappen soms vrij laag. Eentje hietvan (ik geloof Anaconda) lagen de bombettes bijna op de grond. Ik sla deze budgetpotjes volgend jaar over.

Boef (Lesli, Old Dutch)
Compleet andere andere effecten dan in de productvideo. Jammer. Dat was juist de reden hem te kopen.

Lesli Black Bears
Stopte na 3 schoten. Daar kunnen we kort over zijn.

Rubro Signal Lights
1 weigeraar en 1 verre onderprestatie. Bagger.

Sick Six 6 box
Had 2 maal cake C en geen D. Bij de dealer wel om kunnen ruilen gelukkig.

Laatst bewerkt:
Gevaarlijk topic in mij ogen....voor de niet vuurwerkvriendelijke meekijkers onder ons....
Dit geeft weer voer tot negatieve discussie.

Gevaarlijk topic in mij ogen....voor de niet vuurwerkvriendelijke meekijkers onder ons....

Onzin, die discussie is er ieder jaar weer. Ook wij zijn gebaat bij veilig vuurwerk. Je kop in het zand steken of wegkijken lijkt mij eerder voer tot een negatieve discussie.

Splitonium ging veel sneller dan gepland.
Jammer want zo kwamen de crosettes niet goed uit de verf.
En zat er een kleine pauze in de "show"
Transbomber top cake wat een geweld.
Helaas niet af gegaan zoals gepland.
Er moest zo nodig een auto langs (voor de show) die over de cake heen reed.
Die bleef hangen onder de bumper en daardoor lag hij in 3 stukken.
Na het samen drukken waren de lonten los gegaan en wist ik niet meer goed wat cake 1 was enz.

Bij de Zena Ball Rockets ging er 1 niet omhoog, lont was wel opgebrand, een andere pijl schoot wel omhoog maar knalde niet :frusty:

De helft van de sick 6 thunderkings knalde op de grond.

Bonbini palm vliegt na afsteken in de fik.

Outbast 2.0 ging niet volledig af. Verder had de Outbast 2.0 een veel lager tempo dan in de productie video's is te zien.

De helft van de sick 6 thunderkings knalde op de grond.

Bonbini palm vliegt na afsteken in de fik.

Outbast 2.0 ging niet volledig af. Verder had de Outbast 2.0 een veel lager tempo dan in de productie video's is te zien.

Van welk merk was jou outblast dan? Want die ik had ramde echt hard door !

1 klein dingetje.
Van de Salute kwamen de laatste bombettes niet echt hoog, de laatste ging al af zo'n 30 cm boven de cake.
Ik heb mij er niet aan gestoord...

Vorig jaar ook al aangekaart bij de mods.
Dit topic is alleen maar voer voor ilt.

Goed topic! Zelf gelukkig niets toe te voegen:D
ILT dit dat blablabla tegenstanders. Misschien is het jammer dat er jaarlijks wat vuurwerk afgekeurd wordt maar als dit de veiligheid ten goed komt prima toch? Ik denk dat niemand van laagvliegende bombettes of uit elkaar vliegende cakes houdt.

Volt Chemical box. Cake 1 begon niet rustig schot per schot met de gouden effecten maar knalde alles er in rap tempo uit met alle effecten door elkaar. Dit hoorde niet, want het hoorde langzaam op te bouwen. 2e cake ging stuk rustiger.

Volt Chemical box. Cake 1 begon niet rustig schot per schot met de gouden effecten maar knalde alles er in rap tempo uit met alle effecten door elkaar. Dit hoorde niet, want het hoorde langzaam op te bouwen. 2e cake ging stuk rustiger.

Heb je hem dan niet bij de reserve lont aangestoken?

Back
Bovenaan