Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had een happy tuinder q van Evolution die niet deed wat die moest doen. Meer een soort salvo's van kleine goud bouquetjes, Geen crackling mines geen at once en geen harde knallen.
Vorig jaar ook al aangekaart bij de mods.
Dit topic is alleen maar voer voor ilt.
Heb je hem dan niet bij de reserve lont aangestoken?
2 pakken weggestookt, mooie pijlen volle effecten, helaas bleek het verhaal wat hier geschetst waar te zijn, 1 van de 10 pijlen steeg niet goed op (max 3 meter) en belande bij de buren in de tuin tegen de auto aan, hopelijk niks ernsrigs.
dopjes zijn gelijk aan de light year muur en muur vast, maar voor 15 euro neem ik ze volgend jaar weer
Ik zet alles vast
Maar deze klapte zichzelf tussen de stenen vandaan. Hij sprong heel stuk weg heel bizar
Verwachte hier veel van maar was een grote domper en ga dat wel aankaarten. Het was bizar dat hele ding was un letter 2 sec als het niet minder was klaar. Ramde alles ineens eruit en dat voor die prijs, kan nietvind ik. Heb alles op film staan. Hou van escalatie maar dit ging nergens over
https://youtu.be/-w4D9QRO5eU
Hier 12 stuks afgestoken van de 2016 versie.
Jammer dat de lonten veranderd zijn,vond de 2015 versie wel wat hebben met die lonten...kleinigheidje.
Zoals gezegd 12 stuks afgestoken...bij fairytail 4 ging het helaas mis.
6 van de 19 schots kwam via de zijkanten eruit knallen...moet zeggen dat de boeketten toch verdomd groot zijn als ze je om de oren vliegen.
Verder viel het me op dat er 2 cakes na het finale schot op z,n kant lagen.
Verder blijft dit toch een top assortiment en ze zijn er komend jaar weer gewoon bij.
Prachtig uitgevoerd! Alleen aantal bombettes knalde erg laag!
Deze fontein getest en het resultaat is als volgt:
Eerst duurt het 10 - 20 seconden voor er iets gebeurd en vervolgens een laser effect (Duitsland) dat 10 seconden duurt. Dan een heleboel rook..en uit.
Ik hoop dat ik er een had die verkeerd geproduceerd is..Anders is het écht een aanfluiting voor 7,50.
Heb hem voor het eerst gehad dit jaar. Dit was ook gelijk de laatste keer.
Cake 2 knalde op gemiddeld 6 / 8 meter hoogte... Gelukkig hadden we hem 10 meter verder gezet dan normaal. We hebben met onze rug naar de cake gestaan, viel weinig te genieten van deze cake..
Ik baal als een stekker. Na 3 shots stopte hij ermee. Grrrr.