Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2016 / 2017

Bij mij ging alles goed af. Sommige bombette's knalden wat lager dan anderen, maar was niet hinderlijk.
Alleen 1 pijl knalde direct uit elkaar, was er 1 van de space invasion van wolff.
Maar ja dat kan gebeuren, we stonden gelukkig ver van de pijl af.

Ik had een happy tuinder q van Evolution die niet deed wat die moest doen. Meer een soort salvo's van kleine goud bouquetjes, Geen crackling mines geen at once en geen harde knallen.

Same here. Overkwam mij en ook mijn zoon. Zeer zware afknapper aan het eind van mijn show.

Helaas 2 rijen van de Road Riot niet af gegaan.
Wel vreemd dat de lont langs 2 kanten uitging.

Laatst bewerkt:
Heb je hem dan niet bij de reserve lont aangestoken?

Daar over ben ik vrijzeker dat ik het hoofdlont heb aangestoken. Wat wel zou gebeurd kunnen zijn is dat de 2e cake is aangeslagen door vonkslag? Als ik echt de enige was zou dat het misschien kunnen zijn?

Zena - Ball rockets

2 pakken weggestookt, mooie pijlen volle effecten, helaas bleek het verhaal wat hier geschetst waar te zijn, 1 van de 10 pijlen steeg niet goed op (max 3 meter) en belande bij de buren in de tuin tegen de auto aan, hopelijk niks ernsrigs.

dopjes zijn gelijk aan de light year muur en muur vast, maar voor 15 euro neem ik ze volgend jaar weer

Event Signal Lights: 1 hield het na 5 seconden voor gezien.

Valk Big 19: 1 van de 11 stopte halverwege.

Heron Supermarkt Killers: 1 van de 42 stopte halverwege.

Een van de 2 volt capital viel om tijdens het eindsalvo, gelukkig pas nadat de lading de tubes al had verlaten

Evolution - Fairytail

Hier 12 stuks afgestoken van de 2016 versie.
Jammer dat de lonten veranderd zijn,vond de 2015 versie wel wat hebben met die lonten...kleinigheidje.

Zoals gezegd 12 stuks afgestoken...bij fairytail 4 ging het helaas mis.
6 van de 19 schots kwam via de zijkanten eruit knallen...moet zeggen dat de boeketten toch verdomd groot zijn als ze je om de oren vliegen.

Verder viel het me op dat er 2 cakes na het finale schot op z,n kant lagen.

Verder blijft dit toch een top assortiment en ze zijn er komend jaar weer gewoon bij.

Rubro - Prismatica

Deze fontein getest en het resultaat is als volgt:
Eerst duurt het 10 - 20 seconden voor er iets gebeurd en vervolgens een laser effect (Duitsland) dat 10 seconden duurt. Dan een heleboel rook..en uit.

Ik hoop dat ik er een had die verkeerd geproduceerd is..Anders is het écht een aanfluiting voor 7,50.

Rubro - Immortal Gold

Heb hem voor het eerst gehad dit jaar. Dit was ook gelijk de laatste keer.

Cake 2 knalde op gemiddeld 6 / 8 meter hoogte... Gelukkig hadden we hem 10 meter verder gezet dan normaal. We hebben met onze rug naar de cake gestaan, viel weinig te genieten van deze cake..

Rubro - gravity

Wat er exact gebeurd is weet ik nog steeds niet. Ik had de cake goed vastgezet tussen andere cakes in een kartonnen doos. Ergens middenin knalde hij half uit elkaar en schoten er een stuk of 4 bombettes in de rondte. Natuurlijk net gericht op een garage van de buurman, wordt verzekeringswerk. Toch wel een grote smet op de verder zo mooie avond.

Thunderbrick, 2 maal gebeurde het dat 1 van de eerste schoten in de cake klapte waardoor de rest over de grond schoot.

Dat systeem van rubro vertrouwde ik dus al niet! Daarom heb ik alle cakes uit de dozen losgetrokken want ze zaten goed vastgelijmd bij mij en gewoon normaal doorgelont van tube naar tube. Dit doe ik trouwens bij alle elite brand blokjes van rubro en het gaat uitstekend zonder enige vertraging.

PS: Dit bericht moest trouwens als een reactie op de post van Ruben foutje.

Back
Bovenaan