Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Snowy fontein van Broekhoff, knalde volledig uit elkaar.......
nou wil ik niet zeiken, maar lees een paar keer dat cakes omvielen. Zet die dingen dan ook vast! Gewoon 2 of 4 bakstenen, en der gebeurt helemaal niks mee!!
Maar wel opvallend dat er veel cakes uit elkaar klappen... Gelukkig zelf niet gehad dit jaar, maar zie regelmatig dezelfde namen voorbij komen in dit topic.... Dat moet niet de bedoeling zijn natuurlijk.
niet lullig bedoelt maar je moet de doos zowizo nooit op zn kop zetten
Ik vroeg me af hoe het kan dat 2 cakes klappen.. Want 1 kan altijd maar 2 niet.
De volgende dag schoot het me te binnen. Toen ik het assortiment uitpakte (zat nog in een kooi)
stonden alle cakes op zn kop in de doos.. Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon..
Anyway.. wel een fabrieksfoutje.. en het gaat over batch 2015
Als iemand nog 2 cakes wil hebben of weet wat ik er mee moet? ik hoor het wel..
Oke dan lijp hoor. Dit wordt zeker mee genomen naar china.. inclusief filmpje!!!
Schrikken wij echt van.. ookal treft het de 2015 badge.
Schoot de eerste rij heel goed, viel daarna om, en klapte alles er in 1x uit... Daarna wezen kijken en het bleek dat een rij helemaal door de onderkant is doorgeschoten. Filmpje volgt!
Had ik ook, bij mij gingen de eerste 3 tegelijk waardoor de cake gewoon heel stuk wegsprong. Ik had hem namelijk vast gezet tussen andere cakes. Daarna gingen de laatste schoten ook door de straat. Filmpje volgt nog
Bizar hoeveel blokken er uit elkaar knallen. Zou dat te maken hebben met een gebrek aan stijglading, ingedeukte tubes of geen goede vertraging aan de bombettes?
Had zelf veel uit Duitsland en daar zitten er altijd van die flappen aan de onderkant die je kunt uitklappen zodat hij heel stevig staat en echt niet om kan vallen.
Crackling chry (lesli import)
Kartonnetje gekocht en als eerste cake van de nacht meteen schrikken
Eerste 3 rows niet hoger dan een meter of 4 met een hoop geknetter om de oren als gevolg.
Vriend van me had nogal wat kleine potjes van pro-line. Die vielen elke keer om. Natuurlijk kan je ze ook vast zetten tussen 2 bakstenen maar toch begrijp ik dit niet.
Had zelf veel uit Duitsland en daar zitten er altijd van die flappen aan de onderkant die je kunt uitklappen zodat hij heel stevig staat en echt niet om kan vallen. Nu zijn ze in NL zo extreem met afkeuren van dingen ivm veiligheid en zijn er gigantisch veel regels in het te kunnen verkopen maar zo'n simpele oplossing zoals in Duitsland wat echt iets bijdraagt aan de veiligheid doen ze hier niet aan??
Crackling Chry 2.0 viel om en schoot alles er in 1x uit; hele vonkenregen in de straat. Volgende Crackling Chry schoot alles er in 8 seconden uit. Dat was wel erg vet!