Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cakes altijd vastzetten, dan voorkom je dit al een heel eind. Dus is geen productiefout, maar een eigen fout.
Wat een flauwekul. Als vuurwerkliefhebber wil je toch ook goed functionerend vuurwerk? Het is aan de importeurs om de kwaliteit te verbeteren. Als een struisvogel je kop in het zand steken en doen alsof het niet bestaat is juist méér de tegenstand voeden.
Eigen schuld dikke bult. had je maar een bril moeten kopen.
/ontopic. alles deed het perfect. geen enkele weigeraar of fout
Onzin, ik lees over een Mega Mini,bijna elk jaar gehad, zelf nooit problemen mee gehad. Alles wat je hier leest zijn momentopnames. Het blijft mensen werk.
Ik snap wat sommige mensen tegen dit topic hebben, maar ik vind het wel goed.
Oké, dat een keer een thunderking op de grond klapt, het is mensen werk, maar stel er wordt 15x hier gemeld dat een bepaalde cake weigert... Tja, dan kan er wat gebeuren.
Dus on topic mensen![]()
Onzin, ik lees over een Mega Mini,bijna elk jaar gehad, zelf nooit problemen mee gehad. Alles wat je hier leest zijn momentopnames. Het blijft mensen werk.
Ja, dus het benoemen mag dan niet? Met een doofpot schiet niemand iets op. Ik ben voorstander van veiligheid. Dat het mensenwerk klopt helemaal, het is aan de importeurs om uit elkaar knallende cakes te voorkomen, die zouden nooit op de markt moeten komen. Dan maar duurdere cakes.
Onbegrijpelijk dat je dit liever wil stilzwijgen, dan veiligheid beter garanderen, puur omwille van Arno Bonte niet te voeden. Dan heeft Bonte nog een punt ook.. Ieder stuk vuurwerk hoort langs een kwaliteits check te gaan in de fabriek, als een cake uit elkaar knalt, dan betekent dat toch echt dat die check matig tot niet is gedaan. Ook importeurs willen veiligheid. Lijkt me voor de importeurs vooral fijn om te weten wat er goed en fout gaat.
Rubro - Fatal Screamers knalden allemaal i.p.v. een fluit. Hij knalde ook nog eens heel snel, dus kreeg de vonken in de jas.
Royal - Sky Crowns had het effect van de Sky Palms. En daar baal ik enorm van. Had extra de crowns gekocht omdat ik de verkeerde versie van de Sky Palms van vorig jaar zo mooi vond, en dan krijg je alsnog de ''verkeerde''.
Is dit allemaal wel slim?
Meld productiefouten bij de importeur en cakes die niet helemaal af gaan zet ze apart en neem contact op met de winkelier bijvoorbeeld. Maar goed doe waar je je zelf goed bij voelt.
Addicted to gold 4 cakes. 0 reservelonten