Concerto Rosso

Dit blijft voor mij, ondanks dat het een kleine bak is, toch wel in mijn top 10 hangen. Schelle fluit waar je zowat gek van wordt, gaat lekker hoog en dan nog een leuk boeketje erachteraan. Ja ook dit jaar gaat ie weer terug komen.

Ik hou van dit potje!:p. Voor het geld echt een van de beste potjes die er te verkrijgen zijn. Gewoon heerlijk simpel lange fluit met een klein goud plof boeketje aan het eind. Je hoeft er maar een paar van te hebben en je hebt al een flink spektakel. Dit jaar gebruikt per drie in mijn finale project en was gewoon genieten. Jammer dat de camera net op dit moment onscherp filmde, maar het idee is er.

Filmpje waarop de concerto rosso rond de 30 seconden (3 maal) begint, mooist in HD:
Het overige project bestond uit: 1x raw whistler, 3x concerto rosso, 3x rude awakening, 1x geaaide cybercop, 1x delicious thunder final edition en 4x de in schock salute cake.

Deze bak is en blijft een terugkomer en gewoon weg fantastisch. goed fluit, leuk boeket.4

EN het was even schrikken, maar een beste knal zat erachter bij het verlaten van de doos zelf.
Bij de eerste dacht, wooow moet ik rennen? maar dat is blijkbaar nieuw. En ik hou er wel van.

Geachte Heren van Wolff Vuurwerk,

Gelieve dit jaar een tot aan de nok toe gevulde 500 grams versie van de Concerto Rosso te maken, ik denk dat iedereen dit zal waarderen!

Met vriendelijke groeten, alle vuurwerkfreaks in Nederland.

Ik had een project met 4 stuks gemaakt. Ik vond ze wel leuk maar niet voor herhaling vatbaar. Geen grote boeketten en de burst was ook niet opmerkelijk hard. De fluit was wel leuk maar ook niet speciaal. Leuk om een keer meegemaakt te hebben en daar blijft het bij.

Ik had deze cake ook 4x in w-shape in de show en vond dit toch echt een topper. Het publiek begon spontaan te joelen toen deze bakken de lucht in gingen. Volgend jaar zeker weer!!

Geweldige cake... Ik had hem voor het eerst en dan gelijk een karton.
Ik heb er 2 los geschoten en 10 verwerkt in een project niet tegelijk maar oplopend.
1x 25s fluitbakeje (china Red)
1x Schreeuwerige Schreeuwlelijk
1x Concerto Rosso
3X Concerto Rosso
6x Concerto Rosso
En ik moet zeggen dat ik verbaasd was over de WOW factor .. Dit deed niet onder aan de Golden Power en de Royal Celebration Box die ik ook had.. (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Wel bizar dat dat uit zo'n kleine cake komt..

Echt een topper deze cake, klein maar fijn!
We hebben er overdag 10 tegelijk gedaan, prima geweld, al zie je de boeketten niet echt natuurlijk. In de nacht na de Screw 12x de Concerto Rosso, heerlijk, blijft altijd een topper en iedereen was weer aan het juichen! :D

10x in V-shape gezet, stond ietsje te dichtbij en ben er nog doof van.
Was wel erg gaaf!

Mooie cakes.

Zo'n idee had ik ook, maar twijfelde ergens. Super bijdrage van je. Genieten.
Aangezien de bombettes best een ruime baan nodig hebben door de fluit, vraag ik mij af: hoe kwam de V shape extra tot zijn recht ten aanzien van I shape?

Als je het mij vraagt weinig toegevoegde waarde, in i shape 'waaieren' de boeketten ook al aardig uit. Iets meer spreiding misschien.

Zo'n idee had ik ook, maar twijfelde ergens. Super bijdrage van je. Genieten.
Aangezien de bombettes best een ruime baan nodig hebben door de fluit, vraag ik mij af: hoe kwam de V shape extra tot zijn recht ten aanzien van I shape?

Thanks.

De V-shape had ik eigenlijk pas op het laatste moment besloten.
Het waren 2 rijen blokjes van 5 stuks, gewoon met visco oplopend gemaakt.
Heb deze schuin tegen het zwaluteblok aangezet, en gestut met wat andere grote cakes.

Het zag er echt gaaf uit, de spreiding was wel erg breed hahaha!
Gelukkig hadden we daar alle ruimte en was buiten de bebouwde kom, vandaar mn keuze om ze zo te schieten. Op het laatst knikte 1 rij door vandaar de plotselinge w-shape.

Thanks.

De V-shape had ik eigenlijk pas op het laatste moment besloten.
Het waren 2 rijen blokjes van 5 stuks, gewoon met visco oplopend gemaakt.
Heb deze schuin tegen het zwaluteblok aangezet, en gestut met wat andere grote cakes.

Het zag er echt gaaf uit, de spreiding was wel erg breed hahaha!
Gelukkig hadden we daar alle ruimte en was buiten de bebouwde kom, vandaar mn keuze om ze zo te schieten. Op het laatst knikte 1 rij door vandaar de plotselinge w-shape.

Begrijp ik goed dat dit eigenlijk een relatief spontane keuze om hem juist extra breed te krijgen?

Hoe beviel dat qua filmen? Gezien de uitspraak over het hebben van flinke ruimte, kan ik stellen dat dit product eigenlijk niet geschikt is voor shapes als je in de stad woont. Prima, dat is informatie waar menig lid wat mee kan :)

Was inderdaad een spontane keuze, pyro-instinct :cool:.
De lokatie hebben we bewust gekozen om lekker te kunnen genieten, in de straat hebben wij niks gestookt.

Back
Bovenaan