Concerto Rosso

Inderdaad, blijft een topbak. Om onverklaarbare reden laat ik hem toch elk jaar weer staan :sad:

Inderdaad, blijft een topbak. Om onverklaarbare reden laat ik hem toch elk jaar weer staan :sad:

Dat is ook toevallig haha, ik zie hem ieder jaar weer voorbij komen op een demo en dan denk ik: wou wat een leuk en tof bakkie is het toch 25 schoten voor €20 is niet veel denk ik ieder jaar weer. En ook ik heb hem nog nooit in mijn collectie gehad :bonk: dus ik ben niet de enige :wink:. Dit jaar ga ik hem wel halen tenminste dat heb ik mezelf beloofd.

Dat is ook toevallig haha, ik zie hem ieder jaar weer voorbij komen op een demo en dan denk ik: wou wat een leuk en tof bakkie is het toch 25 schoten voor €20 is niet veel denk ik ieder jaar weer. En ook ik heb hem nog nooit in mijn collectie gehad :bonk: dus ik ben niet de enige :wink:. Dit jaar ga ik hem wel halen tenminste dat heb ik mezelf beloofd.

Dat komt omdat ie nogal klein formaatje heeft denk ik. Psychologisch werkt dat "uh nee, niet voor €20 euro" toch in de hand. Had ik jaren geleden ook. Totdat ik hem toch een keer afstak.
Echt een top cake. Gewoon nemen, krijg je geen spijt van.

de Hypnotized is trouwens een hele andere fluitcake, ik vind dat je die niet kan vergelijken met deze.
Dit is gewoon een topding, 24 stuks van in bestelling staan, stuk of 16 komen er in de finale
samen met 3 keer de garden of eden en nog wat ES 2.0.

Het blijft een goede pot, alleen is voor de kleinere budgetten de prijs misschien een twijfelpuntje.
Maar ik zeg gewoon doen!

Had 'm dit jaar in tweevoud afgestoken. Eerste jaar dat ik 'm had en ik vind het één van de beste cakes die ik ken! Helemaal niks op aan te merken :)

Ik had hem zoals velen dit jaar, en ik moet zeggen het was een top cake! Ik had hem na de Psycho Mania , Screamer en Comet Battery 300 geschoten en het was een leuk einde van mijn "fluit kwartier". Volgend jaar zeker weer en dan misschien meerdere ervan!

Dit blijft een geweldig mooi product.
Al een paar jaar niet meer in de collectie gehad.
Dit jaar er maar weer eens bij nemen.

Foto van de uitwerking van Concerto Rosso

26335467.8be733e1.640.jpg

Ik kan maar één ding zeggen na gisteren: toppertje! Al jaren brengt hij hetzelfde en ik vind hem nog steeds de prijs waard!

Dat zal heerlijk klinken! Heb er ooit eens 6 tegelijk geschoten, wat een heerlijke herrie was dat. Mooie budget cake met goede effecten!

Blijft inderdaad een geweldig product, had hem afgelopen jaar ook in mijn opening van het nieuwe jaar om 00.00.

_MG_1491.jpg

Vanaf minuut 1.01 zie je er vier voor bij komen.

weet iemand toevallig of intratuin deze dit jaar gaat verkopen?
weet dat ze vorig jaar een aantal cake's hadden van dynasty maar helaas niet deze...

Erg klein potje maar de effecten zijn echt geweldig. Had besloten na deze te hebben gezien om er dit jaar een veelvoud van aan te schaffen maar dat is helaas niet gelukt. Vind ik toch wel jammer als ik het filmpje bekijk. Vind bij dit soort potjes ook leuk dat de effecten niet allemaal op dezelfde plek ontploffen. Zeker als je ze in meervoud schiet is dit een leuk effect.

Back
Bovenaan