Commando

Deze gister weer eens live gezien, wat een dikke cake is dit. Toch proberen of ik deze dit jaar nog in de straat kan krijgen en anders volgend jaar.

Had deze cake gewonnen (thx VWT en VWC) maar echt raar dat deze niet meer aandacht krijgt.
Echt grote, ronde en volle boeketten met harde burst

We verkopen 'm al een paar jaar en elk Oud & Nieuw word ik toch weer verrast door de harde burst en grote effecten van deze cake. Echt een topper dit die wel wat meer aandacht verdient!!

Deze had ik gewonnen met de winacties van VWT. Die mine is erg fel, en geeft ook een goede beuk bij elk shot, maar de boeketten gaan wellicht iets te hoog. :)

Sluit me aan bij wat vpyrofan zegt, deze overigens ook gewonnen waarvoor dank. De hoogte en doffe klappen maakte hier in de straat juist dat hij opviel tussen het andere geweld. Echt een ondergewaardeerd stuk vuurwerk.

Had deze ook gewonnen en echt super van genoten, wat een dikke bak is dit !
De eerste cake in deze combo:
Aanrader :wink:

Vond hem in het eerste jaar al erg goed, maar op bovenstaande films lijkt ie wel nog wat dikker.
Eigenlijk wel een topcake om te combineren met de Der Hammer tot een eigen samengestelde box.

Vond hem in het eerste jaar juist tegen vallen, en heb er eigenlijk nooit meer aandacht aan besteed. Nu lijkt hij dikker te zijn geworden en komt hij behoorlijk bruut over.

Dit was de eerste cake die ik had gewonnen bij de Vuurwerktotaal acties een paar jaar geleden. Wat een ondergewaardeerde cake is dit eigenlijk. Burts keihard, boeketten mooi vol en een iets bijzonderder effect. Waar het normaal om de bekende VWT cakes gaat, zou ik deze eigenlijk wel willen aanraden voor wie nog mooie cakes zoekt! Zeker voor een mooi freakprijsje een topper!

Goede film man, bedankt! Overtuigend wederom, zie dat ik hem alsnog was vergeten vorig jaar dus nu maar vast op het must have lijstje zetten hehe.

Staat al jaren op het lijstje, maar vreemd genoeg nooit gehad. Bijna elke film bewijst dat dit nog steeds een topproduct blijft. Grote, ronde en hele volle boeketten en prima burst zo te horen/lezen. Wellicht is het de relatief hoge adviesprijs, als we deze voor een mooie prijs kunnen bestellen moet ie er toch een keer gaan komen. Dank voor alle filmpjes!

Back
Bovenaan