JanFireman
VWC lid
Ja, maar daar vallen alle dealers toch onder? Je moet toch een winkel selecteren in de buurt?Vuurwerktoppers is wel open daar heb ik hem ook besteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar daar vallen alle dealers toch onder? Je moet toch een winkel selecteren in de buurt?Vuurwerktoppers is wel open daar heb ik hem ook besteld.
Ja dat klopt winkel bij jou in de buurt.Ja, maar daar vallen alle dealers toch onder? Je moet toch een winkel selecteren in de buurt?
Ja, ik vind um goed!Beviel deze goed?
ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarWordt deze dit jaar nog uitgeleverd of is dit een kooi product?
Deze is in Duitsland inmiddels bij verschillende winkels beschikbaar. In Nederland werd deze nagenoeg nergens geleverd vanwege de kooi maar sommige winkels hadden hem blijkbaar nog uitgepakt staan en leverden hem wel uit. De kans dat dat dit jaar nog gaat gebeuren is natuurlijk heel klein.ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
Aa top, wil hem zelf bij passion kopen voor 100 euro. Naar mijn mening prima prijsDeze is in Duitsland inmiddels bij verschillende winkels beschikbaar. In Nederland werd deze nagenoeg nergens geleverd vanwege de kooi maar sommige winkels hadden hem blijkbaar nog uitgepakt staan en leverden hem wel uit. De kans dat dat dit jaar nog gaat gebeuren is natuurlijk heel klein.
In Duitsland overigens voor ongeveer 100 te krijgen en voor dat geld krijg je echt een mooie box.
Dat is inderdaad een prima prijs en in deze tijd is 100 Euro voor een 100sh 30mm zelfs een koopje.Aa top, wil hem zelf bij passion kopen voor 100 euro. Naar mijn mening prima prijs