Coloring Willows!

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4555
Artikelnaam: Coloring Willows
Bruto Gewicht: 14 kg
Netto Kruitgewicht: 1946 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schoten, maximaal kaliber en 2KG kruit! In salvo’s worden felgekleurde willow effecten de lucht in geschoten, een échte powerbak! Een ware Vuurwerktopper!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €179,99

Coloring willows.PNG

Ik vond deze er juist uitspringen op de demo, dikke klappen en mooie willows. Ik hoor veel mensen waarschuwen voor samples, ik zag dat niet perse maar zal toch maar voorzichtig zijn :)

Iemand van de leden deze in de straat gehad afgelopen oudjaar?
Ziet er uit als een leuke box voor komend jaar. Ook gezien de prijs.

Ik ben bepaald geen Cafferata/WTF fan maar ik heb deze afgelopen jaar als vervanger gehad en was zeer te spreken over de prestaties van deze compound. Een goed tempo, mooie volle effecten, flinke burst en mooie kleuren. Voor de juiste prijs zou ik hem zo weer aan de collectie voor dit jaar toevoegen.

Goed om te horen Knettermans. Misschien dan dit jaar toch maar eens een compound meepakken van Cafferata.

Kijk en oordeel zelf! In het kort: vond 'm mooi en goed, maar is me niet specifiek bijgebleven.
Burst is echt dikke prima, maar komt op deze video niet natuurgetrouw over (heb geen externe mic)..

Laatst bewerkt:
Goed dat je het zegt Torrr, ik heb geen externe microfoon dus de audiokwaliteit is helaas niet natuurgetrouw. De burst blies me niet weg (zoals een Caïro bijvoorbeeld), maar is zeker dikke prima. Deze komt overigens ook in een metalen jasje.

Effect lijkt mij niet bijster groot maar dat kan ook door de wind komen. Indien ik deze voor een leuke prijs kan scoren neem ik m mee.

Effect lijkt mij niet bijster groot maar dat kan ook door de wind komen. Indien ik deze voor een leuke prijs kan scoren neem ik m mee.

Laat ik het zo zeggen: hij moet niet een stuk duurder zijn dan de bekende Broekhoff/Magnum compounds of een Break Out bijvoorbeeld en dan is het de moeite om hem te kopen. Meestal kom je WTF alleen met een te hoog prijskaartje tegen helaas.

Ik had deze compound ook afgelopen jaar aangeschaft. Het was een beetje een gok, maar ik vertrouwde op de kooi en de algehele kwaliteit van WTF bij hun duurdere compounds van 30 mm. Ik vond het een prima box, maar geen topper. De eerste cake maakte op mij direct een goede indruk, aangezien die echt harde klappen en grote boeketten had. Ik heb wél met externe microfoon gefilmd :wink: Helaas waren cakes twee, drie en vier net even wat milder.

Back
Bovenaan