Colorfull Explosion

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 94
Artikelnaam: Colorfull Explosions
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Krachtige 36 shots cakebox met een aantal zeer mooie effecten!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €36,50

img_1593.jpg

Film 2012:

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake vind ik super uitgewerkt. Ik baseer dat op het filmpje van Stefan. Mooie willows, het kan zo de grote broer van de treasure island zijn!! :)

@Stefan thanks voor het plaatsen van je films ze zien er super strak uit! :)

Dit was voor mij met afstand een van de mooiste cakes die ik daar voorbij heb zien komen, wat een geweld, mooie grote effecten, een zeer harde burst en dat allemaal in een geweldig goed tempo geschoten. Dit is in ieder geval een cake die ik er dit jaar bij wil hebben.
Filmpje van deze cake volgt nog.

Deze cake vind ik super uitgewerkt. Ik baseer dat op het filmpje van Stefan. Mooie willows, het kan zo de grote broer van de treasure island zijn!! :)

@Stefan thanks voor het plaatsen van je films ze zien er super strak uit! :)

Thanks lars, daar doe ik het voor :thumbup:

Openingspost moet even veranderd worden. Zit een foutje in:

Netto Kruitgewicht: 36
Aantal Schoten: 500

Lijkt mij dat het andersom moet zijn :p

joh, weer een willow-iets met kleur...grossiert Katan daarin? Wordt wel saai zo.

Ik kan me daar alleen volledig bij aansluiten.

Desondanks vind ik dit wel (gebaseerd op de film) één van de betere nieuwe cakes van Katan. Als ik er vanuit ga dat Stefan steeds dezelfde camera- en microfooninstellingen heeft gebruikt, heeft deze cake zeer grote boeketten. Ook de echo (die 'pwieuw' na afloop van elke burst) is hier zowaar aanwezig, terwijl ik dat bij de meeste films nog niet gehoord heb.
Prijs is niks mis mee.

Ik kan me daar alleen volledig bij aansluiten.

Desondanks vind ik dit wel (gebaseerd op de film) één van de betere nieuwe cakes van Katan. Als ik er vanuit ga dat Stefan steeds dezelfde camera- en microfooninstellingen heeft gebruikt, heeft deze cake zeer grote boeketten. Ook de echo (die 'pwieuw' na afloop van elke burst) is hier zowaar aanwezig, terwijl ik dat bij de meeste films nog niet gehoord heb.
Prijs is niks mis mee.

Jup overal dezelfde instellingen gebruikt

Klopt het dat de willows blauwe tips hebben, of ligt dit aan de film? Zoja, dan vind ik het een unieke cake. Prachtige, grote effecten voor een hele mooie prijs. Zo kan het dus ook!

Lijkt mij een concurrent voor Beautiful Leaves van Royal, daar heeft hij wel wat van weg.

Prachtige uitwerkingen, grote effecten en een mooie combinatie van palm, peonies en mines in 1 effect. Daarnaast denk ik dat de burst in deze batterij dik in orde is, effectgrootte is heerlijk! Prijs daarbij is gewoon goed, toppertje dit!

Wij stonden wat dichterbij, deze film moest ik toch even als eerste afmaken en online gooien, want dit was echt een topper in mijn ogen! Past niet in beeld, boeketten waren enorm breed, gewoon echt supergaaf en onze reacties spreken dan ook voor zich.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een geweldige cake behoort tot 1 van de mooiste van de avond,daarbij is deze nog leuk geprijst ook.

Dit ziet eruit als een prachtige batterij met harde knallen en hele brede effecten. Ik vind de prijs erg goed vergeleken met andere batterijen die ik hier in de buurt koop. Dan maar een eind rijden voor wat mooier vuurwerk, hopelijk kan ik na oud en nieuw hier een heel positief bericht over terugplaatsen.

Aan de reacties van de VWC crew te horen op het filmpje, is dit een topper :P
Lekkere harde klappen zeggen, echt agressief hard gewoon. Die boeketten worden helemaal kapotgeblazen :D

Back
Bovenaan