Colorful Night [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 3656
Artikelnaam: Colorful Night
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 75 shots
Effectomschrijving: Verdraait lekkere staarten twisten sierlijk omhoog om daar te transformeren naar verschillende kleuren parels gecombineerd met schitterende witte strobing boeketten. Met een steeds hoger tempo op naar de finale climax! Hiermee kleur jij de nacht van 31/12 zoals hij moet zijn!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 129,00
Voorverkoopprijs: € 119,00
Onlineprijs: € 99,00

3656_colorfulnight_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Dat zou meer dan welkom zijn. Blijft een gemis dat die eruit is.
Yesssss:

Effectomschrijving: Verdraait lekkere staarten twisten sierlijk omhoog om daar te transformeren naar verschillende kleuren parels gecombineerd met schitterende witte strobing boeketten. Met een steeds hoger tempo op naar de finale climax! Hiermee kleur jij de nacht van 31/12 zoals hij moet zijn!

Dit is zondermeer een mooie, fraaie spinners in combinatie met eenvoudige maar kleurrijke boeketten. Buiten wat crackling mines geen rare poespas. Zo zie ik het graag!

Ook weer heel gaaf. Complimenten hoor, veel nieuwe producten die ik voorbij zie komen van of via GBV zien er erg indrukwekkend uit. Kleurrijk en niet te standaard.

Kleine kanttekening: jammer dat dit niet een paar jaar eerder is geweest, met oog op het kooienverhaal ed.

Cake 1 is een voltreffer, maar cake 2 en 3 vind ik met 10 salvos van 5 achter elkaar wat minder indrukwekkend. Komt denk ik op de schaduwlijst.

Fraaie bak :)

Persoonlijk hadden van mij die goede spinners nog langer door mogen gaan. Maar ik snap ergens ook de keuze voor variatie.

Back
Bovenaan