Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De 2017 versie was echt top! Hij lijk wel een stuk beter dan de 2016 versie. Grotere boeketten, hoger tempo en ook een wat hardere burst. Vond het echt een topbox en hij komt er dit jaar zeker weer bij! Super kleuren en mooie blinkers, dit is echt gewoon puur schoonheid.
Iemand die kan verklaren waar die gemengde reacties vandaan komen? De ene is gewoon van, Meh, en de ander is lyrisch?
Ik vond hem echt geweldig! Heerlijk tempo, briljante blinkers en de burst was harder dan verwacht. Die spinners waren ook lekker
Enige wat mist is een goeie finale, hij blijft gewoon op het tempo doorschieten tot die leeg is
Prachtige box, video volgt snel
Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.
Dat was bij mij ook met de 2016 wel jammer opzich maar goed doe je niks aan.
Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.