Colorful City

Dit vond ik de allermooiste box die ik had, wat een topper en wat een heldere kleuren. Na afloop hoorde ik zelfs iemand fluiten :D Bij mij knalde er 1 in de tube.. Deze staat voor volgend jaar alvast weer op de lijst!

2 keer gedaan als finale echt wow ! Bert zou je cake A los kunnen verkopen wat een Prachtcake !

zo i zo a,s o&n er weer bij

Gr erik !

Had de 2016 versie, topper van de avond samen met de event horizon z-3.
Vooral cake 1 was werkelijk subliem!

Prachtig kleurrijke box, niet elk effect even groot en ook niet zo heel indrukwekkend als op die eerste straatfilmpjes; de camerainstellingen deden daar ook wel veel. Niettemin een hoge kwaliteits kleurrijke bak, een deel met glitter boeketten waren zó groot, dik gevuld en superrond...bizar.

Gewoon een hele mooie bak! Prachtige kleuren en geeft mooie afwisseling tussen al het goudgeweld van de laatste jaren. Ik zou hem alleen niet als finale gebruiken maar mooi tussendoor gebruiken. Hij mist toch de qlimax voor een echte finale.

Mooie box, zou nog beter worden als er wat meer burstlading in gedaan zou worden. Grotere spreiding van de effecten.

De 2017 versie was echt top! Hij lijk wel een stuk beter dan de 2016 versie. Grotere boeketten, hoger tempo en ook een wat hardere burst. Vond het echt een topbox en hij komt er dit jaar zeker weer bij! Super kleuren en mooie blinkers, dit is echt gewoon puur schoonheid.

Ik zag de 2016 versie nog pas op een demo en daar vond ik ´m iets minder dan verwacht. Maar deze versie maakt dat weer helemaal goed!

Back
Bovenaan