Colorful City

Ik had de 2018 versie en die was exact hetzelfde als de 2017 versie. Echt een prachtige box die het moet hebben van z'n schoonheid. Na verschillende dikke bakken te hebben gestookt kwamen mensen speciaal voor dit blokje naar me toe om complimenten te geven. Snap de negatieve reacties totaal niet! Heb tot nu toe alle 3 de versie's meegemaakt en de 2017 en 2018 versie zijn beide de beste. Zal 'm zo even uploaden.

Ik had de 2018 versie en die was exact hetzelfde als de 2017 versie. Echt een prachtige box die het moet hebben van z'n schoonheid. Na verschillende dikke bakken te hebben gestookt kwamen mensen speciaal voor dit blokje naar me toe om complimenten te geven. Snap de negatieve reacties totaal niet! Heb tot nu toe alle 3 de versie's meegemaakt en de 2017 en 2018 versie zijn beide de beste. Zal 'm zo even uploaden.

Ikben benieuwd. Zag net een flmpje van een 2017batch en vergeleek die met de mijne.
Toch een wereld van verschil, alleen al in tempo.

Ik had zowel een 2017 als een 2018 versie die ik in mijn finale (samen met een hoop anders) tegelijk schoot. De 2018 was aanzienlijk langzamer, waardoor ik het slot van mijn finale even moest uitstellen. Ik post morgen mijn filmpje van mijn show, dan kunnen jullie het verschil zien.

Oei.. heel jammer wat ik tot nu toe zie! Voor nu streep ik deze helaas en jammer genoeg van de lijst. Zag het niet aankomen... 2016 was goed, 2017 stuk beter en dit in 2018.. jammer! Ben benieuwd naar de filmpjes die nog zullen komen.

Goede boeketten, mooie felle kleuren, harde burst maar idd een te laag tempo.
Desalniettemin een prima box voor het geld wat ik er voor heb betaald: €79,95

Zie kleine verschillen het tempo is lager en de blinking tails zijn weg uit cake
A/C.Die zijn nu vervangen voor een red tail en dat was het wel zo`n beetje denk
ik.

Waarom opgelicht dan? Het is toch een prima product? Mijn part plakken ze er Donald Duck stickers op, zolang het ding prima presteert boeit dat toch niet?

Absoluut een topper. 1 van de betere die ik had. Geen idee of het de 2017 of 2018 versie was. Waaraan kun je dat zien?

Vorige jaarwisseling (17-18) 2017 batch gehad en afgelopen jaarwisseling had ik weer 2017 batch het blijft echt een practige box misschien wel een van de beste, afgelopen jaarwisseling was hij al erg goed vond uitwerkingen toen wat kleiner wss vochtprobleempje, maar afgelopen maandag knalde deze als een gek zo zie je maar dat een jaartje droger echt goed heeft gewerkt.

Super gave bak. Had niet zulke grote effecten verwacht. Ook de burst was erg goed. Dit was de 2017 versie.

Ik stak hem bij cake 4 aan om te beginnen met de spinner cake. Helaas ging er bij cake 2 iets mis waardoor hij stopte. In eerste instantie dacht ik dat het doorgelonte stuk niet af ging. Nu ik de video nog is terug kijk lijkt het alsof de cake halverwege gewoon gestopt is. Heb uiteindelijk na even gewacht te hebben de box aan de andere kant alsnog aangestoken.

ik had hem ook dit jaar ipv limited edition van evo. ben zeer tevreden over deze box en vond het tempo niet tegenvallen

De 2018 batch geschoten. Hij was zeker mooi maar ik vond de 2017 batch van vorig jaar beter. Bijv. de Garden party 1 en Bunker blaster waren een stuk indrukwekkender.

Wauw! Wat een waanzinnige cakebox is dit! Hier begon ik mee rond een kwartier na de jaarwisseling en heb me geen betere aandachtstrekker kunnen uitkiezen. De kleuren: waanzinnig. De boeketten: grandioos! Het tempo: precies goed. Prijs in de voorverkoop ook super, later in het jaar zou ik hem alsnog aanraden voor de normale voorverkoop prijs. 10/10!

Back
Bovenaan