Colorblind [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 8063
Artikelnaam: Colorblind
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 81 shots
Effectomschrijving: Colorblind is misschien wel een van de kleurrijkste compounds te vinden. Heerlijke multi color dahlia in combinatie met schitterende heldere witte blinkers, diep rode blinkers, gouden blinkers, fanshape palms met gekleurde glitter, en colortipped crown met strobes. Dit is echt een unieke bak!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 89,00
Voorverkoopprijs: € 77,50
Onlineprijs: € 69,99

8063_colorblind_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Op de "foto" tel je 87 schoten, 2x36 +15. Ook lijken de tubes van de middelste cake wat groter. Is deze volledig 25mm en staat er misschien een rijtje te veel op de "foto"?

Mooie compound, de crackling en willows hadden voor mij niet gehoeven. Vind zelf de laatste cake met palmen erg mooi!

Jammer dat het 2e gedeelte toch weer gewoon goud palms en blink moet hebben. Eerste helft is prachtig, 2e ook wel echt goed uitgevoerd hoor

• Like
Waarderingen: GMP
Die eerste cake is prachtig, tweede gedeelte had voor mij niet gehoeven, doet in het geheel afbreuk aan de kleurenpracht in het begin.

Die kleuren zijn echt heel gaaf, ik hou dr van....
Gaat ook op het inmiddels toch al lange lijstje

Ook hier gaat deze op de lijst. Prachtige kleuren, voldoende afwisseling en erg mooie palmen op het einde ook.
Prijs (online) vind ik ook netjes te noemen voor wat je hiermee in huis haalt.

Huh, ja ik zie nu de prijs pas. En dan deze kwaliteit?! Okeeee... St8ment lijn, wordt hier nog verkocht ook nog (itt prof lijn). Nou, maar even op de lijst dan inderdaad, hoop dat ie irl 85% hiervan haalt.

Back
Bovenaan