Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe heet dat topic?Laten we dat even vragen in de winkelierstopics of ie al binnen is zodat het hier overzichtelijk kan blijven over het product zelf.
Iemand besteld bij driesprong?
Ik haal het 30 december op, hopen dat ze m hebbenToevallig net gemaild naar ze
Bekijk bijlage 1805468
Heb hem ook besteld daar. Maar nog geen mail ontvangen.Iemand besteld bij driesprong?
Gelukkig kan ik hem de 28e ophalenToevallig net gemaild naar ze
Bekijk bijlage 1805468
Ja maar heb 30 december, zal wel allemaal weg zijn voordat ik komDenk dat het wel goed komt voor diegene die hem bij driesprong heeft besteld
Ik heb ook 30, geen stress. Als de leverancier de bezorging al heeft bevestigd, kun je ervan uitgaan dat het om voorraad gaat wat al in de bunkers ligt.Ja maar heb 30 december, zal wel allemaal weg zijn voordat ik kom
Welke winkel? Ik heb zelf van driesprong te horen gekregen dat er voor de 2e en 3e dag de bestelling al bevestigd is voor ontvangstTja, Rubro kon ons niets garanderen. Voor de eerste dag is er een stapeltje binnen maar komen we er ruim tekort om iedereen te voorzien. En voor de 2e en 3e dag konden ze ons vanochtend nog niks garanderen. Dus hebben wij het over een andere boeg gegooid.
Gizmo75 is de eigenaar van huisman vuurwerk haagseWelke winkel? Ik heb zelf van driesprong te horen gekregen dat er voor de 2e en 3e dag de bestelling al bevestigd is voor ontvangst
Andere hoeveelheden, simple as that.Hoe kan t dan dat driesprong wel een laatste bestelling gaat ontvangen
Welke winkel?Wij hebben nog voldoende voorraad.
Lees de naamWelke winkel?