Color Hypnose 244’s

Mmmm, maar hoe dan het door te lonten? Toch gek dat ze hem dan zo leveren?
Het is niet gek dat ze hem zo leveren, mag niet in 1x vanwege wetgeving. Teveel kruit.

Reservelont A maak je aan startlont B.. Het mag niet maar het moet wel zo 😏 Om pauze te voorkomen even vrij maken naar onderen en zo laag mogelijk doorverbinden. Dan loopt hij mooi door.

Nog nooit gedaan maar ik denk zoiets..

Haha Ohja, ook nog nooit gedaan ;) maar was wel handiger geweest als je ze alleen hoefde te spiegelen en dan terug in de doos kon zetten, maar dat lijkt een uitdaging met deze levering 🫣

Haha gelukkig die tijd mogen ontlopen, wat een projecten waren dat zeg! Was de Tournament daar één van toevallig?
Elke box die je kocht moest je zelf doorlonten, koste echt uren werk.
Lonten netjes vrij maken tot aan de bodem en dan knopen maar, tape er over en vergeet het karton niet! Anders had je vonk overslag.

Het is niet gek dat ze hem zo leveren, mag niet in 1x vanwege wetgeving. Teveel kruit.

Reservelont A maak je aan startlont B.. Het mag niet maar het moet wel zo 😏 Om pauze te voorkomen even vrij maken naar onderen en zo laag mogelijk doorverbinden. Dan loopt hij mooi door.

Nog nooit gedaan maar ik denk zoiets..
Dus kan he5 ook in de doos blijven toch?

Krijg de keuze om hem te vervangen omdat het misschien niet optijd binnen is.
Vervangen voor de Armageddon ja of nee?

Bijlagen

• IMG_3556.png
    IMG_3556.png
    315,5 KB · Weergaven: 184
Krijg de keuze om hem te vervangen omdat het misschien niet optijd binnen is.
Vervangen voor de Armageddon ja of nee?
Ik twijfel ook, maar voor die 200eu koop je nu zonder korting ook niet meer wat vergelijkbaars

Ze (Huisman) verloten de enkele die ze al hebben, en anders de Armageddon, ik laat het zo, ben er klaar mee.

Laatst bewerkt:
Volgens mij staat er ook in de brief dat de beschikbare RVW4460 zullen worden verloot onder de bestellers. Als je geloot wordt hoor je dat voor het eind van de middag.
Dus nog ff wachten .

Back
Bovenaan