Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha gelukkig die tijd mogen ontlopen, wat een projecten waren dat zeg! Was de Tournament daar één van toevallig?Denk dat iedereen er echt wel uit komt het gaat om 2! lontjes
Vroeger was je aan het puzzelen met 8 cakes....
Het is niet gek dat ze hem zo leveren, mag niet in 1x vanwege wetgeving. Teveel kruit.Mmmm, maar hoe dan het door te lonten? Toch gek dat ze hem dan zo leveren?
Elke box die je kocht moest je zelf doorlonten, koste echt uren werk.Haha gelukkig die tijd mogen ontlopen, wat een projecten waren dat zeg! Was de Tournament daar één van toevallig?
Dus kan he5 ook in de doos blijven toch?Het is niet gek dat ze hem zo leveren, mag niet in 1x vanwege wetgeving. Teveel kruit.
Reservelont A maak je aan startlont B.. Het mag niet maar het moet wel zoOm pauze te voorkomen even vrij maken naar onderen en zo laag mogelijk doorverbinden. Dan loopt hij mooi door.
Nog nooit gedaan maar ik denk zoiets..
Ik twijfel ook, maar voor die 200eu koop je nu zonder korting ook niet meer wat vergelijkbaarsKrijg de keuze om hem te vervangen omdat het misschien niet optijd binnen is.
Vervangen voor de Armageddon ja of nee?
Huisman.Maar hij ligt ook al in de bunker zoals in dit topic paar dagen terug.. Ik heb hem zelf bij vuurwerkstaffel in bestelling @ricardotje22 welke winkel jij?
Jij al iets vernomen of die van jou gereserveerd klaar ligt?ja ik hem besteld bij driesprong maar als ik nu kijkt kan je hem niet meer bestellen
Nee nog niks vernomen.Jij al iets vernomen of die van jou gereserveerd klaar ligt?