Color Hypnose 244’s

Man wat kijk ik ernaar uit om deze real life te zien.. Hoop enorm dat hij ergens op een demo wordt geschoten binnenkort. Elke keer als ik het filmpje zie word ik steeds enthousiaster...
Misschien hoop ik zelfs nog meer dat die niét op een demo geschoten wordt. Mocht het tegenvallen dan is het extra lang balen ;-)

Misschien hoop ik zelfs nog meer dat die niét op een demo geschoten wordt. Mocht het tegenvallen dan is het extra lang balen ;-)
Hmmm, daar heb je dan ook wel weer een goed punt. Spanning opbouwen tot oudjaarsdag en dan zelf als eerste zien hoe hij uitpakt heeft inderdaad ook wel wat.

Ik twijfel enorm om deze nog aan te schaffen....vind t echt een mega bak maar twijfel nog steeds of hij in de straat ook zo gaat zijn...

Dit lijkt me echt een heel gave bak. Mooie combi tussen 25 en 30 mm en gave effecten, maar ook ik twijfel aan hoe die gaat presteren. Daarnaast kost deze bij mij in de buurt €229. Volgens mij komt de Magnum p.i. redelijk in de buurt van deze bak? En dan met de korting nu twijfel ik nog meer aan de Color Hypnose.. Lastig..

Voor €190 meegepakt bij Driesprong, dit lijkt me een toppertje voor richting het einde van de avond!🫡

Back
Bovenaan