Collision Thunder

Deze was zo onwijs gaaf op de demo vorige week, wat een ontiegelijke rambak. Heb hier echt extreem hoge verwachtingen van. Staat 31/12 in de straat!

Hoewel ik deze echt indrukwekkend vind, ga ik hier toch mee wachten tot de straatfilmpjes er zijn. Ondertussen wel de Red Maroon besteld.

Heb zitten twijfelen tussen deze en 2 red maroons , ondanks de dikke korting moest ik wel ff een keus maken om de vrede in huis te bewaren voor voorlopig. (anders halen we hem later erbij :D )

Hoop dat deze gaat presteren zoals op het filmpje en een goeie vervanger gaat zijn voor de g.o.e.

Wat ik vorige week bij Vuurkmania heb gezien is op een enkele uitzondering na, volledig onrealistisch.
Dit heet dan ook volksverlakkerij.

Binnen de Nederlandse wet en regelgeving gewoonweg niet mogelijk.
Te veel sterren
Veel te harde burstcharge gevolg volledig vertekend beeld richting winkeliers en nog vervelender, de consument.

Ik heb heel erg zitten twijfelen om deze bak te betellen. Heb uiteindelijk besloten het nog niet te doen en straatfilmpjes af te wachten. Zou deze werkelijk zo presteren en geweld leveren als op de demo folm, dan is ie volgend jaar voor mij. Vuurwerkmania heb ik totaal nog geen ervaringen mee maar wel met het feit, het lijkt te mooi om waar te zijn. Helaas! Natuurlijk komen er nieuwe producten in mijn collectie maar voor dit bedrag wil ik eerst zien dat dit waar is. Ook met die 30% korting.

Wat ik vorige week bij Vuurkmania heb gezien is op een enkele uitzondering na, volledig onrealistisch.

Te veel sterren
Veel te harde burstcharge gevolg volledig vertekend beeld richting winkeliers en nog vervelender, de consument.

Ik word een beetje moe van al die klagers! Vuurwerkmania zet een mooie Demo neer. Levert mooie producten met daar bovenop nog 30% korting! Als er een product niet voldoet, dan wordt hij niet geleverd ( zie topic Johnny Dangerous). Alles producten die ik vorig jaar had kwamen overeen met de demo. Het is heel simpel! Of je bestelt een nieuw product met een kleine risicofactor of je gaat voor zkerheid en je wacht een jaartje!

Om nou Vuurwerkmania te betichten van volksverlakkerij, nadat zij alle freaks voorzien van info, acties en nog andere leuke dingen wat eigenlijk geen verplichting id, dan heb ik zoiets blijf dan lekker weg! Je kunt iets ook gewoon waarderen he, dan altijd maar het negatieve belichten!

Ik word een beetje moe van al die klagers! Vuurwerkmania zet een mooie Demo neer. Levert mooie producten met daar bovenop nog 30% korting! Als er een product niet voldoet, dan wordt hij niet geleverd ( zie topic Johnny Dangerous). Alles producten die ik vorig jaar had kwamen overeen met de demo. Het is heel simpel! Of je bestelt een nieuw product met een kleine risicofactor of je gaat voor zkerheid en je wacht een jaartje!

Om nou Vuurwerkmania te betichten van volksverlakkerij, nadat zij alle freaks voorzien van info, acties en nog andere leuke dingen wat eigenlijk geen verplichting id, dan heb ik zoiets blijf dan lekker weg! Je kunt iets ook gewoon waarderen he, dan altijd maar het negatieve belichten!

Ik ben het eigenlijk met je eens, maar kan niet ontkennen dat ook ik mijn twijfels had tijdens deze demo. Maar inderdaad, de oplossing is om gewoon een jaartje te wachten, en desnoods de juiste versie in de eerste freak acties te kopen.

Er komen ook nog genoeg winkeliersdemo's. Je kunt voor meer zekerheid gaan en je wacht op een andere demo of een jaartje wachten of je bestelt hem nu met een dikke korting van 30%. Tuurlijk mag je je twijfels uitspreken, maar volksverlakkerij is wel heel negatief he:wink:

Vergeet niet ze worden op de demo per 2 geschoten daardoor kan deze bak ook heftiger overkomen.
Al kan ook ook niet ontkennen dat ie wel wat aan de harde lijkt.

Maar als Vuurwerkmania zegt dat ze tot op het randje gaan, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook doen.

Waar ik wel een klein beetje mee in mijn maag zit is dat deze bak slechts 2992 gram kruit heeft.

De escape from hell die ik vorig jaar had (maakte wel de belofte waar) met 9 cakes had 4150gram kruit.

Ik heb hem in ieder geval besteld met de Freak actie, ik kijk er erg naar uit.

Vergeet niet ze worden op de demo per 2 geschoten daardoor kan deze bak ook heftiger overkomen.
Al kan ook ook niet ontkennen dat ie wel wat aan de harde lijkt.

Maar als Vuurwerkmania zegt dat ze tot op het randje gaan, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook doen.

Waar ik wel een klein beetje mee in mijn maag zit is dat deze bak slechts 2992 gram kruit heeft.

De escape from hell die ik vorig jaar had (maakte wel de belofte waar) met 9 cakes had 4150gram kruit.

Ik heb hem in ieder geval besteld met de Freak actie, ik kijk er erg naar uit.

Jouw berekening kan hier volgens mij niet op gaan doordat deze opstelling een serie single rows i shape en fan shape bevat en daarboven op nog een eens zooi salutes die het gewicht ook beinvloeden.
Ik denk dat je als je roept "12 cakes" dat je daar dan een verkeerde voorstelling bij krijgt.
Hij bestaat uit 12 componenten , diverse single rows en cakes.... klinkt al anders .:D

iemand die mij misschien meer kan vertellen of je deze nu zelf door moet lonten?
Of moeten we allemaal wachten op 28 december?

Ik word een beetje moe van die lui die voor een ander willen bepalen hoe ze op een forum dienen te reageren.

Te veel sterren
Tsjonge t kan ook nooit s goed zijn he!!! Koop dan ergens anders je spul waar jij er zeker van bent met wat je krijgt, van dit gezeik word ik zo moe Vuurwerkmania heb een superdemo met prachtige producten en een prachtaktie op dit moment en nog zijn er mensen niet tevreden. Ik hoop dat deze bak zo ontiegelijk goed presteert dat jij spijt krijgt als haren op je hoofd dat je m niet gekocht hebt, verder hoop ik dat degenen die m gekocht hebben hier echt veel plezier aan beleven....

Als jij zo moeite heb met een mening die niet de jouwe is, moet je je misschien afvragen of je wel thuis bent op een forum...

Back
Bovenaan