Collision Thunder

Hmm.. op film is deze bak echt fantastisch, niets op aan te merken, behalve dat 'ie toch ietsjes langzamer zou mogen van mij. Maar toch twijfel ik enorm want het is toch slechts 1" wat hier geschoten wordt en dan vind ik 175 euro ook nog wel veel geld. Twijfel.. twijfel.

Hmm.. op film is deze bak echt fantastisch, niets op aan te merken, behalve dat 'ie toch ietsjes langzamer zou mogen van mij. Maar toch twijfel ik enorm want het is toch slechts 1" wat hier geschoten wordt en dan vind ik 175 euro ook nog wel veel geld. Twijfel.. twijfel.

25mm maakt toch niet uit? TXB870 van Triplex is ook 25mm en doet niet onder voor de TXB869 30mm om het verschil in mm maar even aan te tonen.

Met 25mm krijg je ook behoorlijke effecten. Bijkomend voordeel is dat de box een stuk kleiner is. :)

Wat maakt nu het verschil tussen 25mm en 30mm? Zie je dan een duidelijk verschil in de boeketten? Gewoon uit interesse als liefhebber

Wat maakt nu het verschil tussen 25mm en 30mm? Zie je dan een duidelijk verschil in de boeketten? Gewoon uit interesse als liefhebber

Het verschil is natuurlijk de vulling, meestal zie je dat 25mm tubes in het Nederlandse consumenten vuurwerk tot 15 gram effectlading bevat en de 30mm tubes tot 25 gram effectlading.

@Reverser, het verschil tussen prof vuurwerk van Triplex is dat er veel meer flash wordt gebruikt voor de burst, dus die boeketten zijn veel gespreider. Wij zitten hier natuurlijk met alle regels.. dus je kan je afvragen of deze sample wel zo realistisch is.

Bedankt voor je uitleg! Stel je hebt een 25mm tube met 15 gram of 30mm tube met 12 gram, wat presteert dan beter ? De kleinere tube met meer kruit of de grotere tube met minder kruit?

Bedankt voor je uitleg! Stel je hebt een 25mm tube met 15 gram of 30mm tube met 12 gram, wat presteert dan beter ? De kleinere tube met meer kruit of de grotere tube met minder kruit?

Zodra je minder grammen gaat gebruiken zul je het in een kleiner kaliber proppen. De 25mm gaat het dan ook winnen gok ik.

Thanks helder! Had de spring break van Rubro aangeschaft. 37 schot/458 gram in 30mm tube. Ik dacht waarom zo weinig kruit in een 30mm tube, maakt dat iets uit. Niet veel dus

Haha de reactie er ook na, ik zat hier ook gewoon te grinniken van het geweld wat hier af kwam. Damn zeg.. ben je ook wel even 250 euro lichter maar wat een bak!

Voor de demo was ik met name erg benieuwd naar deze cakebox. Mede doordat ik eerder een preview filmpje op facebook voorbij heb zien komen. Ik was echt onder de indruk van deze box, van mij mag die persoonlijk op een paar momenten iets langzamer, maar wat een geweld. De opening zet meteen de toon en de fluiters erbij kan ik erg waarderen.

De Collision bestaat uit 12 cakes.

Zo dan, 12 cakes is een behoorlijk aantal. Heb even naar de afbeelding gekeken en wat zitten tellen en puzzelen. Maar betekend dit ook dat er single rows zijn gebruikt in deze cakebox?

Met single rows kom ik inderdaad ook op 12. Vraag is dan wel hoe je het fatsoenlijk doorgelont krijgt..:D

Vuurwerkmania, beloof je mij de snoeiharde salutes met ti boeket wanneer ik een paar van deze rambakken bestel?

Niet goed geld terug :wink:

Back
Bovenaan