Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij jou ook al?![]()
Wat ik vorige week bij Vuurkmania heb gezien is op een enkele uitzondering na, volledig onrealistisch.
Dit heet dan ook volksverlakkerij.
Binnen de Nederlandse wet en regelgeving gewoonweg niet mogelijk.
Te veel sterren
Veel te harde burstcharge gevolg volledig vertekend beeld richting winkeliers en nog vervelender, de consument.
Ik word een beetje moe van al die klagers! Vuurwerkmania zet een mooie Demo neer. Levert mooie producten met daar bovenop nog 30% korting! Als er een product niet voldoet, dan wordt hij niet geleverd ( zie topic Johnny Dangerous). Alles producten die ik vorig jaar had kwamen overeen met de demo. Het is heel simpel! Of je bestelt een nieuw product met een kleine risicofactor of je gaat voor zkerheid en je wacht een jaartje!
Om nou Vuurwerkmania te betichten van volksverlakkerij, nadat zij alle freaks voorzien van info, acties en nog andere leuke dingen wat eigenlijk geen verplichting id, dan heb ik zoiets blijf dan lekker weg! Je kunt iets ook gewoon waarderen he, dan altijd maar het negatieve belichten!
Vergeet niet ze worden op de demo per 2 geschoten daardoor kan deze bak ook heftiger overkomen.
Al kan ook ook niet ontkennen dat ie wel wat aan de harde lijkt.
Maar als Vuurwerkmania zegt dat ze tot op het randje gaan, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook doen.
Waar ik wel een klein beetje mee in mijn maag zit is dat deze bak slechts 2992 gram kruit heeft.
De escape from hell die ik vorig jaar had (maakte wel de belofte waar) met 9 cakes had 4150gram kruit.
Ik heb hem in ieder geval besteld met de Freak actie, ik kijk er erg naar uit.
iemand die mij misschien meer kan vertellen of je deze nu zelf door moet lonten?
Of moeten we allemaal wachten op 28 december?
Compound mag max tot 2kg dus deze zal je zelf moeten lonten!
Ik word een beetje moe van al die klagers! Vuurwerkmania zet een mooie Demo neer. Levert mooie producten met daar bovenop nog 30% korting! Als er een product niet voldoet, dan wordt hij niet geleverd ( zie topic Johnny Dangerous). Alles producten die ik vorig jaar had kwamen overeen met de demo. Het is heel simpel! Of je bestelt een nieuw product met een kleine risicofactor of je gaat voor zkerheid en je wacht een jaartje!
Om nou Vuurwerkmania te betichten van volksverlakkerij, nadat zij alle freaks voorzien van info, acties en nog andere leuke dingen wat eigenlijk geen verplichting id, dan heb ik zoiets blijf dan lekker weg! Je kunt iets ook gewoon waarderen he, dan altijd maar het negatieve belichten!
Tsjonge t kan ook nooit s goed zijn he!!! Koop dan ergens anders je spul waar jij er zeker van bent met wat je krijgt, van dit gezeik word ik zo moe Vuurwerkmania heb een superdemo met prachtige producten en een prachtaktie op dit moment en nog zijn er mensen niet tevreden. Ik hoop dat deze bak zo ontiegelijk goed presteert dat jij spijt krijgt als haren op je hoofd dat je m niet gekocht hebt, verder hoop ik dat degenen die m gekocht hebben hier echt veel plezier aan beleven....Wat ik vorige week bij Vuurkmania heb gezien is op een enkele uitzondering na, volledig onrealistisch.
Dit heet dan ook volksverlakkerij.
Binnen de Nederlandse wet en regelgeving gewoonweg niet mogelijk.
Te veel sterren
Veel te harde burstcharge gevolg volledig vertekend beeld richting winkeliers en nog vervelender, de consument.