Collision Thunder

Inderdaad, als die dan ergens te koop is bij een freakwinkel dan heb je echt een top box met een hele goede prijs. Erg genoten van deze box.

Dit blok lijkt inderdaad verdacht veel op de Supernaut van Funke! Maar ik vind trouwens €249,- echt geen goede 'aanbiedingsprijs' hoor, eerder prijzig. Maar je krijgt er wel ( hopenlijk, moeten we nog maar zien met de productie ) een spectakel voor terug. Met de bulk actie wordt het wel interessant!

Dit blok lijkt inderdaad verdacht veel op de Supernaut van Funke! Maar ik vind trouwens €249,- echt geen goede 'aanbiedingsprijs' hoor, eerder prijzig. Maar je krijgt er wel ( hopenlijk, moeten we nog maar zien met de productie ) een spectakel voor terug. Met de bulk actie wordt het wel interessant!

Ik bedoelde ook meer als ''aanbiedingsprijs'' vanuit een importeur. Zelfde als de Immortal Gold voor 139 van Rubro. Wij tellen daar ook geen 139 voor, dus met een korting eraf bij een winkel word het wel interessant.

Het wordt dit jaar wel erg moeilijk kiezen. Morgen maar eens even kijken of ik een lening kan krijgen bij de bank:p

Ik bedoelde ook meer als ''aanbiedingsprijs'' vanuit een importeur. Zelfde als de Immortal Gold voor 139 van Rubro. Wij tellen daar ook geen 139 voor, dus met een korting eraf bij een winkel word het wel interessant.

Ja precies, in die theorie snap ik je! Minus die 30% en natuurlijk met goede productie wordt het wel interessant!

Wauw! Wat een bruut staaltje geweld! Hopelijk is de straatversie nog eens even zo overtuigend! Met de bulk actie wordt het om de na bij 175 eur! Als de Euforie tegen die tijd nog steeds zo hoog is, dan heb ik er wel 175 eur voor over!

Live gezien op de demo en dit is een geweldige rambak die in +/- 1 minuut 250 schoten eruit gooit. De prijs is fors, maar met een bulk actie zeker het overwegen waard.

Wel valt op dat deze bak een stuk minder kruit aan boord heeft dan de Escape from Hell:

- Collision Thunder / 2992 gram / 250 schoten
- Escape from Hell / 4150 gram / 216 schoteen

Het verschil is natuurlijk deels te verklaren door de salutes die minder gram bevatten, maar zelfs zonder de salutes meegerekend is het verschil nog best groot.

hJ4JclW.jpg

Ik wil de uiteindelijke verkoop versie wel eens zien. Die zonder 8 grams salutes en 4 gr flash sier burst.

Denk dat t tegen gaat vallen.

Het zal zeker een (dikke) sample zijn maar deze bak gaat zeker goed presteren in de straat.
De Rubro/Mania bakken zijn me nog nooit tegen gevallen dus heb er alle vertrouwen in.
Ik blijf het ook verbazend vinden dat er ieder jaar weer gemekkerd moet worden over de artikelen op de demo's terwijl we in januari weer allemaal vol lof zijn.

Back
Bovenaan