Code rood - Internetconsultatie permanent vuurwerkverbod

Het gaat voor D66 idd ook wel (weer) betekend zijn; of ze meegaan met regeringsmaatje VVD of proberen hun centrumlinkse (potentiële) stemvolk te pleasen.

Huh? De VVD ambieert tegenwoordig toch het centrumlinkse (potentiële) stemvolk?

On topic: ik heb een heel goed gevoel bij vanavond! Hoop wel dat Caroline ook komt opdraven, bevordert het kijkgenot tussen een aantal sprookjesvertellers door.

Huh? De VVD ambieert tegenwoordig toch het centrumlinkse (potentiële) stemvolk?

On topic: ik heb een heel goed gevoel bij vanavond! Hoop wel dat Caroline ook komt opdraven, bevordert het kijkgenot tussen een aantal sprookjesvertellers door.

Zij is er zowieso, heeft ze bevestigd. Ze heeft aangegeven ook spreektijd aan te vragen. Misschien moet dit nog verwerkt worden in de Sprekerslijst door de Griffie?

Gl: vuurwerk is een katalysator voor agressie... Klopt wel. Als ik samen met mijn zoontje een fontein afsteek, trap ik daarna altijd de brievenbus bij de buren van de paal af.

Wel ironisch dat precies onder dit artikel een artikel is over vuurwerk. En dat in dat artikel staat dat er net zoveel schade is als een normaal oud en nieuw zonder verbod. Hiermee is gelijk het verhaaltje ontkracht van zowel gl als PvdA.

Volgende week is de tweede termijn... Dan worden de vragen beantwoord door de initiatiefnemers. De week daarna word er gestemt. Dat krijgen wij net te horen.

Het mag allemaal wat kosten zeg. 3 vergaderingen. En dan in oktober november zeker nog een keer. Net als afgelopen jaar.

Het mag allemaal wat kosten zeg. 3 vergaderingen. En dan in oktober november zeker nog een keer. Net als afgelopen jaar.

Volgens mij is er ergens een regel die aan geeft dat wanneer een onderwerp is behandeld in de tweede kamer dan mag dit onderwerp pas na een jaar weer behandeld worden.

Gl: vuurwerk is een katalysator voor agressie... Klopt wel. Als ik samen met mijn zoontje een fontein afsteek, trap ik daarna altijd de brievenbus bij de buren van de paal af.

Hahahaha ik kan hier om lachen, vind dit wel leuk bedacht dat de tranen in me ogen schieten. Humor op zijn tijd altijd goed

Groen Links is voor mij een vrij grote katalysator van agressie, evenals leugens, gedraai, bedrog en het beperken of afpakken van vrijheden en middelen. Maar de politieke partijen die dit uithalen worden ook niet verboden. Hypocriet zooitje.

Vandaag ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat de SP dus nu meer duidelijkheid heeft gegeven over hun positie. D66 daarentegen nog niet, hoewel ze naar een verbod leken te neigen (dat was mijn persoonlijke observatie). De rest wisten we eigenlijk allemaal al wel.

Vandaag ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat de SP dus nu meer duidelijkheid heeft gegeven over hun positie. D66 daarentegen nog niet, hoewel ze naar een verbod leken te neigen (dat was mijn persoonlijke observatie). De rest wisten we eigenlijk allemaal al wel.

Je heb gelijk over D66 had even HartvanNederland erbij gepakt. Kiki Hagen noemt het totaalverbod, duidelijker, en het deelverbod preciezer. D66 wil eerst weten in hoeverre het totaalverbod handhaafbaar is, de coalitiepartij is in dilemma aldus HartvanNederland.

Maar de NOS zegt dat ze voor een verbod zijn dat is wel onduidelijk want ze zijn bij de 64 voorstemmers gerekend.

We gaan het zien komende weken wat D66 doet. Heb het zelfde het leek erop dat ze voor een totaalverbod gingen maar HartvanNederland meld dat ze in Dilemma zitten.

Tip als je het lezen gaat zet je geluid uit want Klaver gaat praten oud interview.

En voor de rest van de mensen
En voor de gemeenteverbodsgebieden ook slecht nieuws of goed nieuws hoe je het wil bekijken, komen zeer bedrogen uit. Op nu.nl melden ze dat de verkoop van vuurwerk niet verboden kan worden, daar gaat het dus al fout bij een gemeenteverbod. Dan is heel dat gemeenteverbod al mislukt. Arnhem, Amsterdam, Rotterdam, Apeldoorn, vuurwerk afsteken verbieden maar verkoop kunnen ze niet verbieden wens ze heel veel succes ermee. Totale mislukking wordt dat.

PvdA zie ik nergens genoemd? D66 blijft ook vaag. Mooi dat SP (nog) tegen verbod is, en er een meerderheid is. Een opsteker richting de jaarwisseling.

Back
Bovenaan