Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is kopie van argento leviathan en die is 1.4g in dtsld dus geen kooi nodig.Dat had ik al bevestigd hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/coconut-bounty-nieuw-2024.1796182/page-41#post-1840012
Of bedoelde je juist dat je geen kooi verwachtte?![]()
Dan zullen er idd fabrieken langs de grens zitten wat de verschillende codes verklaart.Pinxiang zoomka fireworks trade. Lijkt dus een vuurwerkhandelaar in pingxiang te zijn.Bekijk bijlage 1806828
Je moet ook nog ff het fabrieksnummer aanpassen op de doos. Dan komt het goed!Zo, nu hoop ik dat ie net zo presteert als op de demo's.
Het zou een kopie moeten zijn, maar dat is het duidelijk niet. De Leviathan is overigens gewoon 1.3G.Is kopie van argento leviathan en die is 1.4g in dtsld dus geen kooi nodig.
Zoomka is een trader, geen fabrikant. De trader maakt voor de importeur een basis selectie voor de collectie voor komend jaar en besteed deze bij een order uit bij of een van de eigen fabrieken of besteld deze bij een van de overige fabrieken.Even off topic, kleine autist in mij wil altijd alles snappen.
Hoe kan het dat veel mania producten de fabriek Zoomka op de stikker hebben, maar dat de regio code verschilt tussen 40F en 49F?
Reservelont zit aan de zijkant ff uit de doos halenCoconut dummy
Yes is gefixt. Lekkere box was het toch wel!Reservelont zit aan de zijkant ff uit de doos halen