Coconut Bounty

Met alle respect maar ik snap echt niet dat er mensen zijn die hier positief over zijn. Dit is toch gewoon een hele magere 30mm. bak. Alleen die laatste cake lijkt nog een beetje wat omdat die in salvo's schiet. Maar al met al als dit de toekomst van het vuurwerk hier in Nederland moet vertegewoordigen is het voor mij zo klaar om hier mijn vuurwerk nog te kopen.

Laatst bewerkt:
Ik snap de kritiek ook wel, maar hij is al besteld en hij is anders, daar doe je niets meer aan. Ik ben dan wel tevreden dat ie nog prima presteert, op basis van dit laatste filmpje word ik er alsnog wel blij van ja.

Geschoten op een feestje vanavond en en als dit de toekomst voor het kooiloze is dan hoor je mij niet klagen. Zit goede burst in en redelijke grote boeketten ik had hem eerlijk gezegd slechter verwacht na alle ophef .

Ze hebben gewoon de fout gemaakt met die samples waardoor de verwachting echt op de max lag.
Toevallig filmpje gemaakt?

Geschoten op een feestje vanavond en en als dit de toekomst voor het kooiloze is dan hoor je mij niet klagen. Zit goede burst in en redelijke grote boeketten ik had hem eerlijk gezegd slechter verwacht na alle ophef .

Ze hebben gewoon de fout gemaakt met die samples waardoor de verwachting echt op de max lag.
Dit is buiten de prijs om trouwens. Want die blijft natuurlijk belachelijk hoog

Iemand die foto van dezelfde sticker van Coconut Bounty kan maken? Ben wel benieuwd of er verschil zit ergens (Zal vast niet)

Bekijk bijlage 1806809Bekijk bijlage 1806810

De Strobe Willow Box! Ik kon er geen eigen topic van vinden, dus gooi ik hem hier erbij.

Even off topic, kleine autist in mij wil altijd alles snappen.

Hoe kan het dat veel mania producten de fabriek Zoomka op de stikker hebben, maar dat de regio code verschilt tussen 40F en 49F?

Even off topic, kleine autist in mij wil altijd alles snappen.

Hoe kan het dat veel mania producten de fabriek Zoomka op de stikker hebben, maar dat de regio code verschilt tussen 40F en 49F?
Het zou kunnen dat zoomka meerdere fabrieken heeft of een handelaar is voor meerdere fabrieken. Regio 40 en 49 grenzen wel aan elkaar als ik het me goed herinner.

Back
Bovenaan