Coconut Bounty

Ondanks dat deze niet helemaal overeen komt met de productvideo vond ik het toch een topper hoor! helemaal voor de €100 die ik er voor betaald heb.

Sorry geen filmpje, maar bij mij zat er echt maar heel weinig groen in. Sterker nog alleen cake 2 een beetje. Burst was goed, al met al niks te klagen!

De negativiteit rond deze box was in mijn optiek zeer onterecht. De coconut bounty deed het bij mij zeer goed. Effecten waren mooi en burst was meer dan goed. Schoot de ICB na deze coconut bounty en het zal velen pijn doen, maar de ICB vind ik zwaar overhyped. De coconut overklaste de ICB op alle fronten. Deze haal ik volgend jaar weer en de ICB laat ik links liggen.

De negativiteit rond deze box was in mijn optiek zeer onterecht. De coconut bounty deed het bij mij zeer goed. Effecten waren mooi en burst was meer dan goed. Schoot de ICB na deze coconut bounty en het zal velen pijn doen, maar de ICB vind ik zwaar overhyped. De coconut overklaste de ICB op alle fronten. Deze haal ik volgend jaar weer en de ICB laat ik links liggen.
ICB?

Grappig hoe verschillend ervaring soms zijn, zag de ICB? Ook bij een aantal in het topper rijtje staan in topper en Flipper topic.

In de coconut bounty is men eerst teleurgesteld in productie demo in vergelijking met de sample.

Groter kijkafstand etc. En in de straat met de neus erop vind men hem weer uitstekend.

Wellicht komt het allemaal niet zo nou in de straat zoals op een demo met gecontroleerde groter afstanden en gedetailleerde filmpjes die we talloze keren kunnen terugkijken en dan verschillen kunnen uitvergroten.

Ik snap de negativiteit wel. Het is zeker een goede box met prima burst en mooie effecten. Alleen bied Rubro/Mania deze box aan met een filmpje waarbij het een verbeterde versie van de Argento Leviathan lijkt, ook op de demo's van Rubro en ANO werd deze sample geschoten. Vervolgens krijg je een andere (wel goede) box geleverd. Ik vind dat gewoon slecht.

Ik snap de negativiteit wel. Het is zeker een goede box met prima burst en mooie effecten. Alleen bied Rubro/Mania deze box aan met een filmpje waarbij het een verbeterde versie van de Argento Leviathan lijkt, ook op de demo's van Rubro en ANO werd deze sample geschoten. Vervolgens krijg je een andere (wel goede) box geleverd. Ik vind dat gewoon slecht.
Misschien komt het doordat ik hem niet heb gezien bij de demo. Mijn verwachtingen waren ook niet hoog door alle posts in dit topic. Al met al ben ik gewoon verrast en vond ik hem uitstekend. Ja als je hem als opgevoerde sample hebt gezien dan zal hij wel tegengevallen zijn inderdaad.

Back
Bovenaan