Coconut Bounty

Absoluut meteen doen, waar kun je die daarvoor ruilen? Ik heb bij Valk besteld..

Edit: Valk wil niets ruilen helaas . Jammer!

Laatst bewerkt:
Maar zelfs mét straatvideo's ben je eigenlijk nooit zeker van je zaakje. Er kan een mindere batch zijn of een batch uit een andere fabriek.

En als je daarbij ook nog eens rekening moet houden met samples terwijl er al genoeg rekening te houden valt in het vuurwerkwereldje (fabriek- handwerk dus altijd een foutpercentage te incalculeren, steeds minder breed aanbod aan artikelen, vuurwerkverbod, enz.).

Wij consumenten zijn degenen die de verkoop overeind houden. Ik wil dit topic niet vervuilen en we mogen Rubro dankbaar zijn voor de vele mooie artikelen waarvan we de afgelopen jaren hebben mogen genieten, maar het is wel zo dat met de consument wat zuiniger mag worden omgesprongen. Als je €180,- mag neerleggen voor een bak zoals deze, vind ik dat daar best een tegenprestatie aan mag vastzitten en een van die tegenprestaties is volledige transparantie over wat je krijgt. Dan zijn gelijk de tientallen pagina's aan discussie bij elk topproduct niet meer nodig.
Daar heb je zeker gelijk in. Voor dat geld moet het gewoon presteren zoals afgesproken

Demo huisman huissen
Eerlijk vind ik hem niet eens zo heeel slecht overkomen hier. Boeketten zijn: ja minder vol en ja minder groot, maar blijft best lekker hangen zo te zien?

Was ook onrealistisch om de sample te kunnen verwachten helaas. Iedereen veel stook plezier, gewoon lekker de lucht in rammen en genieten met een biertje- bubbeltje of om het safe te spelen uiteraard lekker een 0.0, cola of de vierentwintigste oliebal van de avond ;). Dat is in ieder geval wat ik ga doen- en lekker van genieten met de vrienden en familie.

Fijne dagen allemaal!

Ik verwacht stiekem dat hij in de straat goed gaat presteren, kijk er zelf erg na uit! ( Had deze al in de freak actie gehaald )

Weet je wat het voornamelijk is, die sample weten we ondertussen wel dat is niet realistisch.
maar de effect uitvoering is anders, en gewoon (naar mijn mening) niet mooi t.o.v de productvideo en die sample.

Heb deze zelf niet besteld dus ik mag ook eigenlijk niks zeggen, maar ik begrijp de frustratie wel.

Weet je wat het voornamelijk is, die sample weten we ondertussen wel dat is niet realistisch.
maar de effect uitvoering is anders, en gewoon (naar mijn mening) niet mooi t.o.v de productvideo en die sample.

Heb deze zelf niet besteld dus ik mag ook eigenlijk niks zeggen, maar ik begrijp de frustratie wel.

Dat zei ik ook al eerder, als het 80% van de sample was geweest of zelfs iets minder, was het dikke prima geweest! Zolang dezelfde sterren maar zijn gebruikt voor de uitwerkingen. Maar dat is niet het geval en dat is echt een naaistreek van Rubro. In ieder geval om de getoonde sample tot 2 maal toe te presenteren en bewust aan een winkelier uit te leveren. Het kan gewoon écht niet!

Het is verder een prima compound, goede burst ook en ik verwacht best wat positieve reacties hier na 1 januari, maar het is niet de Coconut Bounty die het geweest had moeten zijn.

Dat zei ik ook al eerder, als het 80% van de sample was geweest of zelfs iets minder, was het dikke prima geweest! Zolang dezelfde sterren maar zijn gebruikt voor de uitwerkingen. Maar dat is niet het geval en dat is echt een naaistreek van Rubro. In ieder geval om de getoonde sample tot 2 maal toe te presenteren en bewust aan een winkelier uit te leveren. Het kan gewoon écht niet!

Het is verder een prima compound, goede burst ook en ik verwacht best wat positieve reacties hier na 1 januari, maar het is niet de Coconut Bounty die het geweest had moeten zijn.
noem me maar een zeiker ofzo.......
maar ik dacht echt van : jaa dit is de nederlandse versie van de leviathan..... helaas niet dus haha

Back
Bovenaan