Coconut Bounty

Met al die annuleringen kan hij in januari /februari wel eens voor een mooie prijs aangeboden worden in de eerste freakactie’s.
zoals je zegt rocco ,met een beetje mazzel zelfs nog in de directe verkoop voor een redelijke prijs te verkrijgen ,denk nl dat de voorverkoop van deze compound wel zo;n beetje gaat lijden onder hun eigen commerciële strategie om het zo maar te noemen ,en anders wel in de bunker opruimingsacties straks ,maar oordelen erover kunnen we eerlijk gezegd nog steeds niet met zijn allen ,maar ben bang dat die door de mand valt :bonk::bonk:😄😄 ,foutje bedankt voor de marketing boys ???

Tering. Zowel dit topic, als de weersvoorspellingen, als de color hypnose en de beast of burden zijn echt popcornmateriaal. Je hebt 2 opties. Ding in bestelling laten staan en kijken wat het wordt. Ding annuleren / ruilen voor wat anders. Ik begrijp ook niet waarom zo veel mensen hier ( vooral mensen die al lang lid zijn ) verbaasd zijn in een andere kwaliteit dan de sample. De meeste mensen weten inmiddels wel dat demo’s niet vies zijn van wat samples. Suck it up, steek aan dat ding Pieter en geniet, of lach met tranen.
De sample is in een geheel andere fabriek gemaakt. Dat is heel wat anders dan een geperfectioneerd (opgevoerde) sample van een productielijn uit dezelfde fabriek.

De sample is in een geheel andere fabriek gemaakt. Dat is heel wat anders dan een geperfectioneerd (opgevoerde) sample van een productielijn uit dezelfde fabriek.
Ik ben het helemaal met je eens. Het is niet anders. 40 pagina’s verder en we zijn nog steeds aan het bakkeleien over hoe het product nu presteert. Het is megakut. Maar het is nu dus of annuleren, of incasseren. Andere opties zijn er niet.

We gaan het gewoon zien volgende week. Zal vast wel goed komen. Als het echt niks is dan weet je dat voor het volgende jaar. Nieuwe producten kopen zonder straat video's is altijd risico. Heb er zelf 2 besteld en ga ze niet ruilen of annuleren

Ik ben het helemaal met je eens. Het is niet anders. 40 pagina’s verder en we zijn nog steeds aan het bakkeleien over hoe het product nu presteert. Het is megakut. Maar het is nu dus of annuleren, of incasseren. Andere opties zijn er niet.

Jawel, omruilen voor de Super Flowers.

Gast 24030 zei:
zoals je zegt rocco ,met een beetje mazzel zelfs nog in de directe verkoop voor een redelijke prijs te verkrijgen ,denk nl dat de voorverkoop van deze compound wel zo;n beetje gaat lijden onder hun eigen commerciële strategie om het zo maar te noemen ,en anders wel in de bunker opruimingsacties straks ,maar oordelen erover kunnen we eerlijk gezegd nog steeds niet met zijn allen ,maar ben bang dat die door de mand valt :bonk::bonk:😄😄 ,foutje bedankt voor de marketing boys ???
Denk je dat die paar annuleringen van freaks, freaks die in z'n totaliteit enkele procenten van de totale verkoop uitmaken, ervoor gaan zorgen dat er een enorme voorraad overblijft? Dan kan ik je wel vertellen dat het niet zo is.

De doorsnee consument ziet een mooi filmpje (van een sample wellicht) en denkt "nondedju, da's een vette bak, die mok hebbe", of hij staat in de winkel en de verkoper zegt "luistert, da's een vette bak, die motte hebbe", die consument tikt er vrolijk 179 Euro voor af en heel de straat staat kwijlend naar dat ding te kijken als hij hem afsteekt.
Die doorsnee consument is goed voor pakweg 98% van de omzet en dan ook nog eens met de beste marges.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk je dat die paar annuleringen van freaks, freaks die in z'n totaliteit enkele procenten van de totale verkoop uitmaken, ervoor gaan zorgen dat er een enorme voorraad overblijft? Dan kan ik je wel vertellen dat het niet zo is.

De doorsnee consument ziet een mooi filmpje (van een sample wellicht) en denkt "nondedju, da's een vette bak, die mok hebbe", of hij staat in de winkel en de verkoper zegt "luistert, da's een vette bak, die motte hebbe", die consument tikt er vrolijk 179 Euro voor af en heel de straat staat kwijlend naar dat ding te kijken als hij hem afsteekt.
Die doorsnee consument is goed voor pakweg 98% van de omzet en dan ook nog eens met de beste marges.
Heb je waarschijnlijk nog gelijk in ook, maar naar mijn idee helpen zowel de importeurs als winkeliers zo zelf wel mee aan het einde vd traditie, is zolangzamerhand nog nauwelijks betaalbaar nog los van alle gemeente en politici die het het liefst zsm volledig verbieden, het is toch een beetje je eigen markt afbreken naar mijn bescheiden mening 😉

Gast 24030 zei:
Heb je waarschijnlijk nog gelijk in ook, maar naar mijn idee helpen zowel de importeurs als winkeliers zo zelf wel mee aan het einde vd traditie, is zolangzamerhand nog nauwelijks betaalbaar nog los van alle gemeente en politici die het het liefst zsm volledig verbieden, het is toch een beetje je eigen markt afbreken naar mijn bescheiden mening 😉
Dat is weer een hele andere discussie.

De strekking van mijn bericht was dat de Coconut Bounty gewoon een dikke bak is die bijna iedereen mooi zal vinden. Het enige wat hierbij echt fout is gegaan is het enorme verschil tussen wat er op de demo's geschoten is en wat er in de winkel staat. Daar maken wij ons al net zo druk om als het weer op de 31e maar de doorsnee consument interesseert het geen reet en die kopen er veel meer dan wij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, weer terug van de demo. Even door het negatieve geblaat geworsteld, wat wel te verwachten was. Mijn ervaring is dat het gewoon een mooie box is. Niet voor 180, ook niet voor 150 maar voor 100/125 is het gewoon goed. De box was overwegend gewoon blauw met goud maar er zaten inderdaad hier en daar wat groene sterren tussen.

Ik lees hierboven dat mensen Rubro met de grond gelijk maken en hun zorgen uiten maar dat is écht niet nodig. De betere bakken uit de demo waren van Rubro. Blitz Bomber en Sky Symphony waren de toppers. Dus even los van de hele sample discussie, gewoon een hele fraaie box als je die voor een freakprijs kan krijgen. Niet voor de volle mep. Daarvoor zijn er betere alternatieven.
Gelukkig zijn er nog mensen die goed gefungeerde en onderbouwde berichten plaatsen in plaats van al dat geblaat.

We gaan het gewoon zien volgende week. Zal vast wel goed komen. Als het echt niks is dan weet je dat voor het volgende jaar. Nieuwe producten kopen zonder straat video's is altijd risico. Heb er zelf 2 besteld en ga ze niet ruilen of annuleren

Maar zelfs mét straatvideo's ben je eigenlijk nooit zeker van je zaakje. Er kan een mindere batch zijn of een batch uit een andere fabriek.

En als je daarbij ook nog eens rekening moet houden met samples terwijl er al genoeg rekening te houden valt in het vuurwerkwereldje (fabriek- handwerk dus altijd een foutpercentage te incalculeren, steeds minder breed aanbod aan artikelen, vuurwerkverbod, enz.).

Wij consumenten zijn degenen die de verkoop overeind houden. Ik wil dit topic niet vervuilen en we mogen Rubro dankbaar zijn voor de vele mooie artikelen waarvan we de afgelopen jaren hebben mogen genieten, maar het is wel zo dat met de consument wat zuiniger mag worden omgesprongen. Als je €180,- mag neerleggen voor een bak zoals deze, vind ik dat daar best een tegenprestatie aan mag vastzitten en een van die tegenprestaties is volledige transparantie over wat je krijgt. Dan zijn gelijk de tientallen pagina's aan discussie bij elk topproduct niet meer nodig.

Nee dat zijn wel de gemiddelde prijzen voor dit soort boxen buiten de freak
Buiten (freak)acties gaan zulke 100 shots 30mm boxen voor 150 en meer. Persoonlijk vond ik de CCB vooraf overdreven gehyped om daar haast 50 euro meer voor te betalen. (Mooie box verder daar niet van)
En nu blijkt dat terecht, ik had graag ongelijk gehad overigens.
Een ICB, Platinum Sensation, Sky Symphony, etc zijn allemaal redelijk vergelijkbaar in gewicht/shots/tube en gaan allemaal vanaf 150 over de toonbank.
Qua presteren doen die dus niet onder, of het je smaak is….tsja da’s een ander verhaal.

Er is geen bedrag wat het gedrag van rubro rond deze box goedpraat.
Dat was de vraag echter niet, wat zou een goede prijs zijn voor deze bak zoals je hem nu kent?
Ik zeg 150 in de reguliere verkoop, daar past ie wat mij betreft gewoon.

Los van hoe het is gelopen want dan zou ik ook iets anders zeggen waarschijnlijk.

Heb de coconut gezien tijdens Huisman demo. Die 99,- tijdens bf bij valk is een prima prijs. Persoonlijk zou ik richting de €120 eerder voor een icb of lion/gorilla gaan. (Freakprijzen)

Back
Bovenaan