Coconut Bounty

In het verleden behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.

Maar in het verleden was het zo dat als er 1 speciaal voor de demo geleverd is en verder nog geen voorraad, het gewoon een sample betrof.....

We gaan de reacties wel lezen 1 jan.

LOL, bizar. Wat ben ik blij dit allemaal overgeslagen te hebben en verschoven is naar volgend jaar. In ieder geval al veel producten van de lijst af en dus automatisch ruimte en budget over voor merken die wel leveren wat ze demonstreren. #Leverenwatjelaatzien.

Wat houd dit nu in? Dat het product straks weinig voorstelt. Ookal heb ik wel vertrouwen in geisha dat ze iets goeds leveren misschien niet wat er is geschoten op de demo maar het zou er niet heel ver naast zitten. Hoop ik tenminste

Als dat echt zo is dan is dat wel heel triest. Of ze moeten bij de importeur al in de bunkers staan en vanuit daar toegezonden worden. Ik dacht datwe deze nzi praktijken achter ons hadden gelaten?
Dat komt veelvuldig voor dat producten voor demo's los komen. Kan gewoon productie zijn

product uberhaupt binnen de bunker bij rubro/geisha?
als deze er al liggen zou het inderdaad kunnen dat het een productie betreft en gewoontjes is langsgebracht voor de demo.
zo niet, dan weten we genoeg toch:)

Het gezeik rondom deze box en de cairo crackling noem ik huilen over gemorst melk, behalve dat niemand uberhaupt zeker weet of de melk daadwerkelijk is gemorst dus iedereen moet zich niet zo aanstellen. Bestellingen annuleren vanwege vermoedens is ook nogal extreem

Dus er is wel een opgevoerde sample aangekomen met de boot, maar de boxen zelf nog niet ? Dat lijkt me een heel stug verhaal.
Even volledig los van deze box, jaa dat gebeurt zeker. Ik heb in het verleden regelmatig sample's in bunkers zien staan. Die los van de productie kwamen.

even los van of het nou een sample is. Ik heb net een mailtje gekregen van valk vuurwerk dat mensen die de coconut bounty hebben gekocht in de black friday actie de strobe willow box meekrijgen er is hier geen keuze in. Ze zeggen ook dat beide producten precies het zelfde zijn.

Dit moest ook haast wel een sample zijn.
Maar Mania heeft gemiddeld met zijn 100s 30mm bakken erg goede producten in de straat gezet. Die niet (te) ver afweken van de China productvideo's en geschoten samples. Bevat deze net even een grammetje extra flash: ja waarschijnlijk wel. Maar wanneer je 90% hiervan in de straat hebt staan en je staat op 10m afstand ipv 60 meter op de demo, heb je alsnog een topper in handen!

Back
Bovenaan