Gototop
VWC lid
Dat weten ze niet, sprak toevallig Marian en deze was speciaal voor de demo geleverd.
Sample dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat weten ze niet, sprak toevallig Marian en deze was speciaal voor de demo geleverd.
LOL, bizar. Wat ben ik blij dit allemaal overgeslagen te hebben en verschoven is naar volgend jaar. In ieder geval al veel producten van de lijst af en dus automatisch ruimte en budget over voor merken die wel leveren wat ze demonstreren. #Leverenwatjelaatzien.Sample dus.
Dat is jammer, kan dus alle kanten op. Als ze wisten dat het geen productie was hadden ze dit hetzelfde antwoord gegevenDat weten ze niet, sprak toevallig Marian en deze was speciaal voor de demo geleverd.
Dat komt veelvuldig voor dat producten voor demo's los komen. Kan gewoon productie zijnAls dat echt zo is dan is dat wel heel triest. Of ze moeten bij de importeur al in de bunkers staan en vanuit daar toegezonden worden. Ik dacht datwe deze nzi praktijken achter ons hadden gelaten?
Even volledig los van deze box, jaa dat gebeurt zeker. Ik heb in het verleden regelmatig sample's in bunkers zien staan. Die los van de productie kwamen.Dus er is wel een opgevoerde sample aangekomen met de boot, maar de boxen zelf nog niet ? Dat lijkt me een heel stug verhaal.
Heb foto's en films gemaakt tijdens opbouw.Er zijn vast foto's van de opbouw![]()