Cobra 3 BP 2

Ze doen nu net alsof ze het doen, om aan de behoefte voor deze knallers te voldoen. Dat lijkt me onzin, of ze moeten wel heel goed knallen ....
Ik ga er dus maar vanuit, dat het gaat om de behoefte aan veel verkopen :yes:

Man man man.... tenenkrommend die tekst op dat doosje. Dat je ze importeert is tot daar aan toe, maar dan ook nog zo'n heilig l*lverhaal eraan ophangen... kansloos.

Ik moet er wel om lachen. En het is toch nooit goed voor de gene die dit niks vinden.. ze proberen er tenminste nog wat van te maken.

Buiten dat het natuurlijk puur een marketingsartikel is want de klap wordt er via Di Blasio Elio niet harder op. Cafferata had altijd al de hardste knallers en die waren prima ( die Black Spanish crackers en nu de Black Widows ). Voor mij heeft zo'n overprijsd rotje dan ook geen toegevoegde waarde tegenover die andere hardere rotjes.

Daarover gesproken, toen de Black Spanish crackers uitkwamen waren er hier ook veel mensen die vreesden dat het onze hobby kwaad zou doen. En wat is daarvan waar geweest? Cobra is wel een slechtere naam maar nogmaals, dit doet echt helemaal 0 met het verloop van oud en nieuw.

Het verbaast me maar ik moet er ook om lachen. Wat ik al eerder zij, ik moet er wel een paar doosjes van hebben als verzamelaar zijnde.:D

Meer dan 25kg legaal vuurwerk is vuurwerk kwijt en een boete, geen celstraf voor zover ik weet.

Ik weet niet zo goed wat ik van dit Cobra verhaal moet vinden, het meeste is al wel gezegd hier.

Lachen ja. Inval in je huis. Meer als 25kg overtreden. Vuurwerk kwijt. Oud en nieuw in de politiecel. Nog een boete van een honderdje of vijf... breng je ons op de hoogte in januari? Ik denk dat ik er in ieder geval erg om kan lachen :p
laat mensen gewoon even lekker fantaseren. je hoeft niet meteen zo lullig te doen. het lijkt me sterk dat de mensen die dit zeggen dit werkelijk gaan doen, en dat moet volgens mij ook wel duidelijk zijn.

Vanuit mijn werk als jongerenwerker doe ik aan vuurwerk preventie voor jeugd tot 14 jaar. Uiteraard ga ik hier weer aandacht aan besteden in de middagen. Ik heb dummies van de cobra 6 en 8. Iemand een idee waar ik aan dummies kan komen voor de preventie middagen? Kan ik goed het verschil laten zien. En nee ben geen verzamelaar en wil er best voor betalen.

Vanuit mijn werk als jongerenwerker doe ik aan vuurwerk preventie voor jeugd tot 14 jaar. Uiteraard ga ik hier weer aandacht aan besteden in de middagen. Ik heb dummies van de cobra 6 en 8. Iemand een idee waar ik aan dummies kan komen voor de preventie middagen? Kan ik goed het verschil laten zien. En nee ben geen verzamelaar en wil er best voor betalen.

Misschien moet je even met Cafferata contact opnemen.
Die hebben de dummy's.

Misschien als je uitlegt waarvoor je ze gaat gebruiken krijg je ze wel cadeau,

Ik werk tegenwoordig ook als jongerenwerker. Voor de vuurwerkvootlichtingen krijgen wij alles van dummies tot veiligheidsartikrlen in grote aantallen gesponsord vanuit importeurs en dergelijken.

Eigenlijk briljant om te hebben voor je eigen collectie of vitrine...

Men weet wat de originele Cobra 6, 7, 8, 9, 10, 11 of 12 of 20 of 100 :bonk: doet welke illegaal zijn.
Dat de Nederlandse autoriteiten hier mee akkoord gaan, een illegale knaller legaal maken met dezelfde uiterlijke eigenschappen.

Heeft deze ook een pre-burn eigenlijk?
En waar zijn ze te krijgen (regio Noord)

Eigenlijk briljant om te hebben voor je eigen collectie of vitrine...

Men weet wat de originele Cobra 6, 7, 8, 9, 10, 11 of 12 of 20 of 100 :bonk: doet welke illegaal zijn.
Dat de Nederlandse autoriteiten hier mee akkoord gaan, een illegale knaller legaal maken met dezelfde uiterlijke eigenschappen.

Heeft deze ook een pre-burn eigenlijk?
En waar zijn ze te krijgen (regio Noord)

Een originele Cobra 9, 10, 11 of 12 of 20 of 100, daar heb ik nou nog nooit van gehoord.

Back
Bovenaan