Ischa
VWC lid
Ik zeg stookmeeting!Dat is wel een leuk idee!![]()
Oke ontopic.
Dit is toch vragen om problemen dit soort immitatieknallers.
Snap ook niet dat je je als importeur hier aan wil beginnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg stookmeeting!Dat is wel een leuk idee!![]()
Dat is wel een leuk idee!![]()
laat mensen gewoon even lekker fantaseren. je hoeft niet meteen zo lullig te doen. het lijkt me sterk dat de mensen die dit zeggen dit werkelijk gaan doen, en dat moet volgens mij ook wel duidelijk zijn.Lachen ja. Inval in je huis. Meer als 25kg overtreden. Vuurwerk kwijt. Oud en nieuw in de politiecel. Nog een boete van een honderdje of vijf... breng je ons op de hoogte in januari? Ik denk dat ik er in ieder geval erg om kan lachen![]()
Vanuit mijn werk als jongerenwerker doe ik aan vuurwerk preventie voor jeugd tot 14 jaar. Uiteraard ga ik hier weer aandacht aan besteden in de middagen. Ik heb dummies van de cobra 6 en 8. Iemand een idee waar ik aan dummies kan komen voor de preventie middagen? Kan ik goed het verschil laten zien. En nee ben geen verzamelaar en wil er best voor betalen.
Ik werk tegenwoordig ook als jongerenwerker. Voor de vuurwerkvootlichtingen krijgen wij alles van dummies tot veiligheidsartikrlen in grote aantallen gesponsord vanuit importeurs en dergelijken.Vanuit mijn werk als jongerenwerker doe ik aan vuurwerk preventie voor jeugd tot 14 jaar. Uiteraard ga ik hier weer aandacht aan besteden in de middagen. Ik heb dummies van de cobra 6 en 8. Iemand een idee waar ik aan dummies kan komen voor de preventie middagen? Kan ik goed het verschil laten zien. En nee ben geen verzamelaar en wil er best voor betalen.
Eigenlijk briljant om te hebben voor je eigen collectie of vitrine...
Men weet wat de originele Cobra 6, 7, 8, 9, 10, 11 of 12 of 20 of 100doet welke illegaal zijn.
Dat de Nederlandse autoriteiten hier mee akkoord gaan, een illegale knaller legaal maken met dezelfde uiterlijke eigenschappen.
Heeft deze ook een pre-burn eigenlijk?
En waar zijn ze te krijgen (regio Noord)