COBRA 3 - BLACKPOWDER (Dutch market)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is dan nog nooit bereikt. Ik vraag me af of de oude twister knal van gbv hierbij in de buurt komt.

Met Nederlandse grondknallers is dat inderdaad nog nooit bereikt en met het huidige beleid zal dat ook wel nooit gebeuren.
Een rotje bijv. haalt in deze opstelling nog geen 100db, en dat is toch al een factor 100 minder hard, daar de db-schaal logaritmisch loopt.

En dan zeiken ze dat illegaal vuurwerk gevaarlijk is! en dan gaan ze het namaken :bonk: vlinder bommen,en namaak nitraten! etc, ik hoop dat deze jongen op de markt komt. En betere knal krijgt dan wat er nu is kwa namaak illegaal spul.......

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze NL Cobra 3. DBE maakt altijn wel top vuurwerk, dus er zou opzich wel iets leuks uit kunnen komen :)

120 db is best hard. Kijk maar naar de garden of eden. Deze was 120,2 db. Daar kwamen toch rake klappen vanaf ,al is dat wel flash. Geeft wel een indruk hoe hard 120db kan zijn.Als zulke buskruit knallers komen ben ik de eerste die ze zal kopen. hahaha

Na al dat gezeik van de afgelopen week,moet je maar gaan afwachten wat ze hier mee gaan doen.Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in.:rolleyes:

ik had dit topic nog niet gezien

maar vind het een geweldig idee een cobra met hetzelfde uiterlijk.
Waarom? omdat er veel jongeren zijn 12/16 die alleen maar stoer willen doen en met een legale cobra er toch een beetje bij horen ik denk dat dit juist een gat in de markt is en mischien wel heel veel ongelukken scheelt..

ik had dit topic nog niet gezien

maar vind het een geweldig idee een cobra met hetzelfde uiterlijk.
Waarom? omdat er veel jongeren zijn 12/16 die alleen maar stoer willen doen en met een legale cobra er toch een beetje bij horen ik denk dat dit juist een gat in de markt is en mischien wel heel veel ongelukken scheelt..

Laten we het hopen. Denk alleen eerder dat het legale aspect het vuurwerk juist niet echt stoer meer maakt en mensen alsnog voor de echte c6 kiezen.

Laten we het hopen. Denk alleen eerder dat het legale aspect het vuurwerk juist niet echt stoer meer maakt en mensen alsnog voor de echte c6 kiezen.

ik denk dat het legaal niet zoveel uitmaakt je ziet nu ook met de cakeboxen waaraan je weliswaar zelf moet *****n.
er toch mensen zijn die legaal blijven omdat het niet meer heel veel verschil is.

dus ik hoop dat deze dingen toch in de nl winkels komen te liggen en ook al zal je daardoor al 10 ongelukken minder hebben dan hebben we een stijgende lijn te pakken

en zal nederland mischien wel meer toelaten...
want beter een gekeurd zwaar blok dan illegale rommel wat er ook nog op de markt is wat rare dingen doet

Een importeur uit Nederland die dit op de markt gaat brengen ??? Eentje die in aanmerking komt voor de darwin award dan... lekker de Cobra's die voor het uiteindelijke vuurwerkverbod gaan zorgen, visueel kopieeren.... OMG... je eigen boterham om zeep helpen :idea:

Ik zie dit als een broodje aap verhaal, want volgens mij is dit gewoon verboden. Producten zo ontwerpen dat ze op het illegale broertje lijken mag hier niet zover ik weet. Is rond 2000 ook geweest met een Nl Vuurpijl die heel erg op een lawinepijl leek. Ook uit de handel genomen toen.

Komt de politie binnen, ja we hebben een melding dat hier Cobra's liggen, laat je deze zien terwijl de andere pakjes wel illegaal zijn. :p

Een importeur uit Nederland die dit op de markt gaat brengen ??? Eentje die in aanmerking komt voor de darwin award dan... lekker de Cobra's die voor het uiteindelijke vuurwerkverbod gaan zorgen, visueel kopieeren.... OMG... je eigen boterham om zeep helpen :idea:

Ik zie dit als een broodje aap verhaal, want volgens mij is dit gewoon verboden. Producten zo ontwerpen dat ze op het illegale broertje lijken mag hier niet zover ik weet. Is rond 2000 ook geweest met een Nl Vuurpijl die heel erg op een lawinepijl leek. Ook uit de handel genomen toen.

Wat te denken van een bepaalde vuurpijl (ben de naam even kwijt) die heel erg op de ouderwetse Weco Superblitzknall rakete lijkt?

Helemaal mee eens, begrijp dit werkelijk niet.

Als deze wel bestaan, kan de Nederlandse overheid beter zorgen dat de knal precies gelijk is aan een C6. Anders helpt het niet, ervan uitgaande dat het is bedoeld om het kopen van illegaal vuurwerk te verminderen.

Deze knaller word niet op de markt gebracht wegens te hoge productie kosten en de te hoge verkoopprijs die er dan gehanteerd zou moeten worden.
Verder zou deze zowiezo geen cobra label gekregen hebben.
Had een leuke aanvulling kunnen zijn geworden.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan