Leendert97
VWC lid
Ja, maar er zit natuurlijk geen flashkruit in, dat is verboden in grondknallers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze komt nie5 op de markt dit jaar.
Ik vind dat een bedrijf als di blasio elio hier niks te zoeken heeft. Laat je overprijsde knallers lekker in z'n waarde en kom er niet mee naar de legale markt. Wat wij zoeken is een maximale knal en prijs zo als de royal thunder en de black thunder. Niet oversized.. gewoon de grote wat nodig is. Niemand zit te wachten op een paar dynamiet staven met een knal wat maximaal te bereiken is met blackpowder. En ze zullen vast wel goed zijn vergeleken met een rotje. Zo wat.. europese makelij is te duur voor het gene wat er gevraagt voor kan worden. Je moet juist zo laag mogelijke kostprijs hebben door een goedkoper product te produceren en een zelfde knal te laten krijgen. Daar verdien je als nederlandse importeur en winkelier veel meer mee. Het is maar uiteindelijk een rotje daar moet je over na denken. Geen flash knaller.
Een rotje heeft zo'n 0.45 gram blackpowder, en ik geloof dat het maximale toegestane 4 gram is.
~Leendert97
stel hij gaat door de keuring maar waar kan ik het dan kopen ? want ik wil hem wel heel graag
Je moet zowieso een jaar wachten dus tijd zat om dat uit te zoeken. En geloof maar dat het hier op het forum echt wel bekend wordt gemaakt hoor waar deze dan verkocht gaat worden!!
Sorry geen zin om te zoekenmaar wat was ookal weer de regel hoe hard een "rotje" mag knallen? Er staat me iets bij van 120 db maar op welke afstand gemeten, weet ik niet
![]()