In de eerste post van 3xh is inderdaad alleen te lezen dat het een Nederlandse vlag en beschrijving krijgt, maar later ook aangeeft dat dit zal wijzigen van het origineel.
Dat het label een aanname is van de importeur die deze op de markt wil brengen is natuurlijk duidelijk, en die zal ook niet gek zijn om nu de positieve en negatieve reacties links te laten liggen....
Ik weet ook niet of er al meer informatie is of kan worden vrij gegeven van de mening van de importeur, want ondertussen zijn we toch alweer 4 pagina's verder met nogal wisselende meningen.
Ik ben benieuwd of deze knaller/label uberhaubt wel op de markt komt....
Het hele gebeuren rondom de overtrokken media en raadsleden is tegenwoordig namelijk de rode draad door elk product topic waar iets van een kopie-achtig verhaaltje/plaatje achter zit......
Maar goed, het product; de knal is heel goed, de (voorlopige) label is strak en mooi zoals de rest van DBE.
De rode vlam maakt het totaal plaatje af, een leuke kenmerk van DBE.
Als complete knaller zoals nu weergegeven vindt ik dit een mooi totaal plaatje. Zal er dan toch nog een mooie goede knaller op de markt komen......ben benieuwd